-
-
is een Top Poster
-
21 reacties
Gisteren is mijn oude modem op jullie eigen initiatief door jullie monteur omgewisseld voor de nieuwe Zyxel en een mediaconverter. Ik kwam er vandaag achter dat vaste telefonie nu niet meer werkt. De telefoonkabel is door de monteur aangesloten op poort 1, maar het lampje op de Zyxel voor de telefonie brandt niet.
Ik zag al diverse andere topics op het forum waarin jullie dit op afstand kunnen oplossen. Kunnen jullie nakijken wat er mis is?
Hi @timvw, ik ben meteen jouw verbinding in gedoken! Zo te zien staat het SIP account niet goed geregistreerd staat op het nieuwe modem. Daarnaast heeft de monteur de modemswap nog niet bij ons afgemeld, dus het is nog even de vraag of de oplossing op afstand werkt of dat dit administratief eerst doorgezet moet worden. Ik heb nu dan ook in ieder geval alvast een reprovisie voor je uitgevoerd op het modem dat dit moet oplossen. Wil je laten weten of het hierna weer als een zonnetje werkt? Anders is het voor nu wachten op de afmelding en Guidion zodat ik hierna alsnog de reprovisie kan uitvoeren. Ik ben in ieder geval benieuwd of het nu ook al werkt!
Bekijk origineel