Voicemail vaste telefoon werkt niet meer.

  • 17 April 2024
  • 6 reacties
  • 34 Bekeken

Reputatie 5
Badge

Hallo, sinds kort werkt hier de voicemail van de vaste telefoon niet meer. Men krijgt wel de voicemail te horen en kan inspreken, maar ik krijgen helmaal geen bericht/mail daarvan. Heeft altijd gewerkt.

Bvd, Tom

Cal van Odido 11 dagen geleden

Hoi @HereIsTom, dat is een duidelijk verhaal, al durf ik nog niet exact het probleem aan te wijzen. Wél staat aan onze kant alles goed. Je kan je voicemail instellingen bij ons ook nakijken in je Mijn Odido account: Bellen instellingen.

Heb je al geprobeerd om het basisstation van je vaste telefoon kort van het stroom af te halen? Zou je anders de vaste telefoon terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen? Houd er in dat geval wel rekening mee dat je contacten en belangrijke berichten goed opslaat.

Ik ben benieuwd, ik puzzel graag met je mee naar de oplossing!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @HereIsTom, dat is een duidelijk verhaal, al durf ik nog niet exact het probleem aan te wijzen. Wél staat aan onze kant alles goed. Je kan je voicemail instellingen bij ons ook nakijken in je Mijn Odido account: Bellen instellingen.

Heb je al geprobeerd om het basisstation van je vaste telefoon kort van het stroom af te halen? Zou je anders de vaste telefoon terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen? Houd er in dat geval wel rekening mee dat je contacten en belangrijke berichten goed opslaat.

Ik ben benieuwd, ik puzzel graag met je mee naar de oplossing!

Reputatie 5
Badge

Hallo @Cal van Odido, de voicemail instellingen staan goed, ook de telefoon al teruggezet. De voocemail werkt wel, maar de berichten worden niet meer doorgestuurd naar mijn e-mail.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @HereIsTom, dankjewel voor deze verduidelijking! Ik zou je willen vragen om tijdelijk een ander e-mailadres in te stellen waar de voicemail berichten naartoe gestuurd kunnen worden en dit uit te testen. Ik ben namelijk erg benieuwd of deze wel aankomen als een ander e-mailadres ingesteld is, of dat ze hier ook niet op binnen komen. Dit kan je aanpassen in jouw Mijn Odido account. Wil je me hiervan op de hoogte houden? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken! 

Reputatie 5
Badge

Hallo @Nora van Odido, helaas heb ander email adres ingesteld maar ook daar komt de voicemail niet binnen. Ook niet bij de Spam.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @HereIsTom Dank je wel voor het testen en laten weten! Ik heb het ook aan mijn kant nog getest of ik het kan aanpassen, maar ik krijg ook een error wanneer ik jouw e-mailadres opnieuw instel. Ik vermoed dat er dan iets niet goed gaat in het systeem. Ik ga dan ook een ticket voor je aanmaken naar onze technische dienst, zodat ze dit verder kunnen onderzoeken en oplossen. Je ontvangt hier zo ook nog een bevestiging van per e-mail! 

Reputatie 5
Badge

Hallo @Demi van Odido, Bedankt, dan wachten we het nog even af.

Reageer