Beantwoord

Vraag om advies: 2e vaste lijn en doorschakelen, of eSIM mobiel met 2e nummer?

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben op zoek naar advies over de beste keuze voor telefonie. Ik denk dat ik mogelijk dezelfde vraag op twee plekken zal moeten stellen, want is niet persé Vast/Thuis, maar kan ook Mobiel zijn. 

Wij hebben twee vaste nummers in gebruik: ons “oude” vaste privé nummer dat we al sinds ooit gebruiken, en een nieuwere tweede welke in gebruik is voor kantoor aan huis. We hebben ook drie mobiele (privé) nummers. 

Ik ben op zoek naar de beste optie om thuis en mobiel te combineren, waarbij naast de privé aansluitingen ook extra aansluitingen gebruikt kunnen worden voor zakelijke telefonie.

In een ideale wereld zou ik 3 vaste aansluitingen hebben, waarvan er 1 privé blijft (het oude nummer) met dect zonder doorschakeling, en 2 vaste nummers gekoppeld aan 2 mobiele. Dat, wanneer we in ons thuiskantoor zitten, we met SIP de vaste lijn op onze mobiele toestellen kunnen opnemen, en wanneer we onderweg zijn, deze doorschakelen naar dezelfde mobiele toestellen. 

Mocht dat nou niet mogelijk zijn, dan lijkt de andere optie om 2 nieuwe mobiele nummers aan te vragen (dus geen vaste extra vaste lijn meer, maar alleen het privé nummer houden) en deze dan met eSIM naast de bestaande mobiele privé nummers op hetzelfde toestel te gebruiken. 

Wat is de beste keuze?

Office Essential van T-Mobile?
2e lijn doorschakelen?
2e mobiele nummer als eSIM?

Wat zou het resultaat zijn voor een bestaande situatie, met een combinatie van T-Mobile Thuis (telefoon +2e lijn, internet, TV) en T-Mobile Mobiel (3 nummers op 1 adres, evt. 2 extra nummers)?

icon

Beste antwoord door dansmans 24 July 2023, 12:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dansmans, ik heb een reactie achtergelaten op je andere topic! 

Reputatie 2

Dankje.

Mochten andere mensen willen weten wat in de andere topic staat: