Beantwoord

Zelfs een simpele verandering van een telefoon nummer schijnt een probleem zijn.

  • 21 June 2023
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

Een korte inleiding; mijn schoonouders wonen in een semi verzorgtehuis en wilden hun telefoon nummer veranderd hebben ivm iemand die hun steeds lastig valt. Op 6 juni gebeld met T-mobile, nieuw nummer aangevraagd en dezelfde dag bevestiging gekregen dat alles geregeld is. 

Vanaf dat moment kon er niet meer gebeld worden en niemand kon hun meer bellen. Nieuw nummer of oude nummer, geen verbinding meer. Best wel lastig omdat ook de noodoproep via de telefoonlijn loopt. 

Volgende dag met T-mobile gebeld en de toezegging gekregen dat er de dag erna iemand van Guidion langs zou komen. Inderdaad een berichtje dat ie rond 09.15 voor de deur zou staan. Geen probleem, behalve dan dat ie pas om 12.30 voor de deur stond. 

Aardige monteur, heeft alles nagekeken en bevestigd dat het probleem niet binnenshuis lag. Hij heeft een rapport gemaakt met daarin ook de vraag om spoed ivm de noodlijn. 

En toen begon het wachten. Op 12, 13, 16 en 20 juni gebeld en steeds maar weer doorverbonden worden, excuses en medeleven maar geen oplossing. Ook geen afspraak kunnen maken voor een reparatie. Technische dienst is blijkbaar een ander bedrijf ?

Het gaat hier om een simpele verandering van het telefoon nummer. Hoe moeilijk kan het zijn en hoe lang gaat dit nu weer duren ? 

Ikzelf heb diverse problemen gehad met T-Mobile waarvan de oplossing altijd onnodig lang heeft geduurd. Waarom veranderd er niks ?  

Bas

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 23 June 2023, 09:44

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@Bassus bedankt voor het delen van je ervaring en je duidelijke verhaal.

Ik help je hier graag mee! Omdat het niet om jouw abonnement gaat, kan je mij het postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer sturen in een privébericht? Dan ga ik mijn best doen om dit zo snel mogelijk te fixen!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Bassus, ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je ook al met onze klantenservice gesproken hebt. Alles zou weer moeten werken lees ik, klopt dit? 

Ja, dat klopt. De vaste telefoon werkt weer op het nieuwe nummer. Wat was het probleem ? 

Reputatie 7
Badge +9

@Bassus fijn om te horen dat de telefoon het weer doet. Er ging wat mis met de registratie van het nummer, dit hebben ze weer opgelost!

Ach jee, iets mis met de registratie !! En dat duurt meer dan 2 weken om het op te lossen ? Twee weken lang konden die hulpbehoevende mensen geen gebruik maken van de telefoon en dus ook niet van de noodlijn omdat er iets mis is met de registratie ?? Volgens mij is er iets mis met T-mobile in z'n geheel.

Behalve met de vriendelijkheid van het helpdesk personeel. Dat is prima voor elkaar. Oh ja ,en de afdeling facturen, die is ook altijd feilloos op tijd.

Ben benieuwd naar de compensatie.

Gisteren de rekening gekregen; in plaats van compensatie is de rekening €2 hoger dan vorige maand !!

Geen enkele compensatie dus voor meer dan 2 weken geen werkende telefoon. 

Ik ben benieuwd naar de uitleg. 

Reputatie 7
Badge +14

Eventuele creditbedragen komen op de volgende factuur te staan. Deze factuur is namelijk begin van de maand opgesteld. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bassus, goed dat je alert bent! Zoals Eric terecht aangeeft zie je de vergoeding op de factuur van juli verschijnen. Dat de factuur elke maand anders uitvalt komt door de belkosten die met de telefoon gemaakt worden. Je vindt de verschillende Vaste Telefoonabonnementen die wij aanbieden in het My T-Mobile Thuis Account: Vast Bellen wijzigen.

Dit komt helemaal goed! 🙂

Reageer