Beantwoord

geen glasvezel internet en tv

  • 19 June 2021
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1

Vanaf 23:30 vrijdag avond wederom geen internet en tv via glasvezel.

het stopt er plotseling gewoon mee, diverse keren alles opnieuw geprobeerd op te starten maar helpt niet.

Vrijdag morgen ook al halve ochtend zonder gezeten, en gebeld met de klantenservice , er bleek iemand verbindingen verkeerd omgezet te hebben.

Helaas zijn er wel vaak problemen .

postcode gebied 3315

icon

Beste antwoord door Ronny68 20 June 2021, 12:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Ronny68,

Is de verbinding momenteel werkend?

Ben je verbonden met een media converter (klein bruin kastje) of via een ONT (klein wit Huawei kastje) op de glasvezel?

Als er geen verbinding is welke lampjes branden of knipperen er dan op de mc of ont?

Als op de mc het fo-link lampje uit is of op de ont het los-lampje rood knippert komt er geen signaal binnen en zal het probleem idd waarschijnlijk buiten liggen.

Mvg. Marcel

Reputatie 1

Beste Marcel,

Bedankt voor je reactie,

Het schijnt een probleem te zitten aan de primaire kant van het glasvezel signaal, er komt een monteur aan.

mvg

Ron

 

Reputatie 7

Hi @Ronny68, ik ben super blij om te lezen dat er al een monteur onderweg is naar jou! Ik heb ter check een kijkje genomen achter de schermen en ik hoop heel erg dat de monteur vandaag jullie probleem oplost. Laat jij het weten of alles weer goed werkt, zodra de monteur is geweest? Ik hoop dat jij snel weer van Internet en TV kunt genieten. Mocht jij nog andere vragen hebben, dan kan jij die hier altijd stellen en dan word jij met liefde verder geholpen! 🎈

Reageer