Maandag 27 december tussen 12.00-14.00 uur zou ik moeiteloos overstappen van Tele2 ADSL naar T-Mobile Thuis glasvezel internet. Bij de bestelling stond ook duidelijk dat de monteur 15 meter bedraad internet zou gaan leggen.
Toen de monteur van Gideon langskwam, heb ik dit ook vermeld, maar hij gaf direct aan dat hij niks extra’s deed en dat dit extra zou gaan kosten. Als het aan de monteur lag wilde hij ook de modem snel in de meterkast installeren. Ik heb aangegeven dat ik de modem liever buiten op trappenhuis wilde plaatsen. Uiteindelijk hier geplaatst, omdat ik zelf al alle voorbereidingen had gedaan.
Echter, is het hem niet gelukt om de verbinding tot stand te brengen, omdat blijkbaar signaal vanuit KPN ontbrak. Hij heeft geprobeerd om de backoffice te bereiken, maar na 10 minuten gaf hij het op en ging naar de volgende klant en mij achterlaten zonder werkende internetverbinding. Hij vertelde wel dat dezelfde dag nog mensen van het netwerk zouden langskomen.
Het is nu woensdag 29 december, twee dagen verder, nog steeds geen internet. T-Mobile klantenservice gebeld en de dame gaf aan dat het nog in behandeling was en niet kon aangeven hoe lang het kan duren.
Ik heb aangeven dat dit slechtste welkom is die ik tot nu toe heb ervaren. Ik gaf aan dat ik nog 1 dag zal wachten en hierna het abonnement opzeggen. De dame vertelde doodleuk dat ik dan de spullen zelf moet opsturen.
Zeer slechte klantenservice en nul inlevingsvermogen in de klant. Ik heb als spijt dat ik bij T-Mobile wilde aansluiten.
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel