Beantwoord

opzegboete

  • 22 May 2021
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

T-Mobile zegt mijn contract op omdat er een andere provider zich heeft gemeld op het adres. Ik kan vervolgens mijn verhuizing niet meer doorgeven. En moet opnieuw aanmelden op het nieuwe adres.

T-Mobile incasseert nu opeens een boete van 231 euro. Wat zijn dit voor praktijken? Wij hebben niets opgezegd, zijn nog steeds klant en zijn enkel verhuisd.

Er is hier al meerdere keren contact over geweest. Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 May 2021, 12:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

T-mobile zegt het contract niet op, maar doordat er via de nieuwe provider overname van de lijn wordt geëist en je zit nog binnen contract hoort daar een opzegboete bij. De goede volgorde zou zijn dat jij eerst verhuisd en dan pas een nieuwe aanvraag op de huidige lijn wordt gestart.

Duidelijk. Echter is die volgorde niet toegepast door de nieuwe bewoners. Nog steeds wordt het probleem bij mij neergelegd. Telefonisch in maart dit ook besproken. Instructies opgevolgd. Later toen de boete opgemaakt werd weer gebeld. Zou niet geïncasseerd worden. Begin deze week hoor ik dat ik moet bewijzen dat ik ben verhuisd. Krijg geen contact, chat, bellen en Twitter.

Reputatie 7
Badge +15

@Bstolk 

Je zou een mail hebben ontvangen van T-Mobile dat je je abonnement opgezegd hebt, er zou ook in moeten staan hoe je de lijn overname kan annuleren.

Misschien even met de andere partij praten over hoe dit het beste gedaan kan worden dus jij eerst alles regelen?

Reageer