30Mbps ipv 1Gbps + geen wfi 10 meters verderi



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

29 reacties

 

Dit is bekabeld dus, en goed resultaat

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @pasquale.nl 

Zorg dat je laptop een rechtstreekse verbinding heeft met de T-Mobile router met minimaal een CAT5E kabel dus zonder een switch oid er tussen. Gebruik ook meerdere tedtservers met de Ookla speedtest app.

Maak de screenshots van heel je bureaublad zodat ook zichtbaar is dat de laptop bekabeld is aangesloten, hiermee zou een moderator eventueel een onderzoek kunnen starten.

Dus als ik het goed begrijp, Tmobile biedt geen hulp per email, alleen telefoon of forum.
Dat is extreem bijzonder!! Hoe gaan jullie klanten dan andere bestanden delen?
Die kan je niet per telefoon delen en soms zijn documenten vertrouwelijk….

Andere MIN punt is dat nu moet ik al dat gedoe doen met installeren van een programma en dan nog de programma draaien en de resultaten naar Tmobile sturen.

Dan heb ik (naast de niet werkende verbinding) ook werkt voor Tmobile gedaan…..!!!!!!!

Is dat niet iets die Tmobile zou moeten doen? Moet IK ook de problemen van Tmobile troubleshooten???

Resultaten komen nog….

 

 

Welkom op de T-Mobile Community.

Voor technische ondersteuning ben je welkom op het forum, via e-mail wordt geen hulp en ondersteuning verleend.

Je zit dus op glasvezel maar haalt maar 38Mbit in plaats van 1Gbit. Zou je in een reactie in dit topic eens wat screenshots willen plaatsen van een paar tests?!

De tests moeten bekabeld worden uitgevoerd met het programma die je kunt downloaden via Speedtest.net, deze vind je hier voor Windows, voor MacOS vind je deze hier.