Aansluiting internet waar

  • 1 March 2024
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Ik weet het gewoon even niet meer, en Odido is gewoon niet te bereiken.

Waar en hoe moet ik de modem aansluiten?
Mijn meterkast zit tussen de verdiepingen (op de gang van het trappenhuis) van het appartementengebouw in, dus ver van mijn appartement.
Ik zie niks wat lijkt op het benodigde aansluitpunt voor de internetmodem.

In de woonkamer zit een splitter.

Waar en hoe moet ik de modem aansluiten zodat ik internet heb?

Foto's van de meterkast buiten, en de stekker in de woonkamer toegevoegd.

 

Waqqas 2 maanden geleden

Hallo @lisannene 

Zie je de 1ste van rechts niet in een hoek van de meterkast bijvoorbeeld? Omdat je DSL internet hebt kunnen afsluiten zou er ergens wel een aansluitpunt moeten zitten, kom je ook nergens een losse telefoonkabel tegen?

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo,

 

als ik het zo zie heb je helemaal geen glasvezel in de meterkast en de splitter in de woonkamer is coax,  dus als je Odido wilt zul je het op je telefoonlijn aan moeten sluiten, geen idee of dat werkt, maar waar heb je geen afspraak gemaakt met een monteur?

gr Michel 

Hallo,

 

als ik het zo zie heb je helemaal geen glasvezel in de meterkast en de splitter in de woonkamer is coax,  dus als je Odido wilt zul je het op je telefoonlijn aan moeten sluiten, geen idee of dat werkt, maar waar heb je geen afspraak gemaakt met een monteur?

gr Michel 

Hi Michel, dankje voor het meekijken!

Het klopt dat ik geen glasvezel heb, want dat is nog niet aangelegd in mijn wijk.
Ik heb geen aansluiting van een telefoonlijn kunnen vinden helaas.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lisannene 

Zie je de 1ste van rechts niet in een hoek van de meterkast bijvoorbeeld? Omdat je DSL internet hebt kunnen afsluiten zou er ergens wel een aansluitpunt moeten zitten, kom je ook nergens een losse telefoonkabel tegen?

Reputatie 6
Badge +2

@lisannene Heb je het aansluitpunt zoals op het plaatje van @Waqqas kunnen vinden? 

Ik wil je graag verder helpen, maar op dit moment kan ik nog niet bij je gegevens in het systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als, ABC12345, toevoegen aan je profiel op de Community? Ik kijk dan gelijk met je mee! 

Reageer