al paar dagen geen wifi

  • 9 February 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

op het modem brand het wereld bol iccontje rood

het kastje waar de glasvezel binnen komt heeft 4 ledjes. led  1, 3 en 4 branden/knipperen, led 2 is uit.

Dit had ik bij het maken van de afspraak met guidion al laten weten. vandaag kwam de monteur toch met een nieuw kastje en zei letterlijk "ow als hij rood zou branden had ik em vervangen ik kan de storing helaas niet verhelpen"

hij zou met Odido contact opnemen. verder heb ik niks meer gehoord. Odido gebeld en zegt de operator dat k om 1500 moet terug bellen.  Ik heb nu dus voor niks 1 dag vrij genomen van werk.

kan ik vandaag nog rekenen op een oplossing?

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Reka, goed dat je dit aan het licht brengt, ik neem graag snel contact voor je op met de netwerkbeheerder! Omdat ik een aantal taken kan overnemen van de technische dienst heb ik meteen een verzoek doorgezet naar de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL om snel een netwerkmonteur bij je langs te sturen. Lastig genoeg werkt de communicatieafdeling van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL zeer beperkt in het weekend en daarom verwacht ik dat ze uiterlijk dinsdag contact met je opnemen. 

Ik ga druk op KPN NetwerkNL voor je zetten, ik hoop dat ze snel bij je langs kunnen komen en ik verwacht dat ze je vervolgens effectief kunnen helpen aan werkend internet! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Reka, goed dat je dit aan het licht brengt, ik neem graag snel contact voor je op met de netwerkbeheerder! Omdat ik een aantal taken kan overnemen van de technische dienst heb ik meteen een verzoek doorgezet naar de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL om snel een netwerkmonteur bij je langs te sturen. Lastig genoeg werkt de communicatieafdeling van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL zeer beperkt in het weekend en daarom verwacht ik dat ze uiterlijk dinsdag contact met je opnemen. 

Ik ga druk op KPN NetwerkNL voor je zetten, ik hoop dat ze snel bij je langs kunnen komen en ik verwacht dat ze je vervolgens effectief kunnen helpen aan werkend internet! 

Hoi @Cal van Odido 

Bedankt voor het doorzetten. Ik zal het contact even afwachten van KPN. Mocht er iets zijn dan plaats ik hier nog wel een reactie

Reageer