Beantwoord

Al vanaf woe 7 december geen wifi

  • 12 December 2022
  • 7 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo

 

Ik heb al vanaf woensdag 7 december jl geen wifi. Uiteraard de klantenservice gebeld maar daar wordt je niet wijzer van.  Iedereen verteld een ander verhaaltje.  Of er wordt steeds gezegd dat ze er mee bezig zijn.  

Ik wordt er een beetje moe van,  moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me in dit op te lossen.  

Ook wordt ik totaal niet op de hoogte gehouden, ik moet er zelf achteraan bellen.. 

 

Meerdere mensen hier ook last van?? 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 14 December 2022, 11:32

Bekijk origineel

7 reacties

Wij precies hetzelfde. Blijven maar bellen en iedereen doet wat anders.

Wij precies hetzelfde. Blijven maar bellen en iedereen doet wat anders.

Dit dus en iedereen zegt steeds wat anders 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @riannetje81, fijn dat je hiervoor de klok luidt, hier wil ik snel verandering voor je in brengen! Daarom heb ik meteen contact opgenomen met de netwerkbeheerder KPN om snel progressie in ons onderzoek met de netwerkbeheerder te krijgen. Ik vermoed dat je vandaag of uiterlijk morgen door hen gecontacteerd zal worden voor een afspraak. Daarnaast zie ik dat je vouchercode bijna afloopt en daarom stuur ik je snel een nieuwe toe via een privébericht. Ik ga vaart achter een permanente oplossing zetten en ik verwacht je snel online te krijgen! 

Hoi @Myra Berkel , ook jou help ik heel graag weer online! Het viel mij op dat je hierover al een eigen topic hebt geopend, namelijk: geen internet na verhuizing. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag tot één topic te beperken zodat de oplossing snel en adequaat gegeven kan worden. Ook jij bent vast snel weer online! 

@Cal Dank voor je bericht.

 

Wij hebben 21 november de verhuizing doorgegeven en sindsdien niks vernomen of we zijn allerlei kanten op gestuurd zonder duidelijke antwoorden. Hopelijk kan jij hier ons mee helpen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Myra Berkel, graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, je vraag te beperken tot het topic dat je er origineel voor hebt opgericht. Hier heb ik ook kortgeleden een reactie geplaatst.

Ik weet zeker dat het snel goedkomt met je verbinding! 

Hallo

 

Ik heb al vanaf woensdag 7 december jl geen wifi. Uiteraard de klantenservice gebeld maar daar wordt je niet wijzer van.  Iedereen verteld een ander verhaaltje.  Of er wordt steeds gezegd dat ze er mee bezig zijn.  

Ik wordt er een beetje moe van,  moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me in dit op te lossen.  

Ook wordt ik totaal niet op de hoogte gehouden, ik moet er zelf achteraan bellen.. 

 

Meerdere mensen hier ook last van?? 

Ik heb al sinds 28.11. geen Wifi, klantenservice gebeld, gemaild… iedereen meldt wat anders, maar tot vandaag niet opgelost. 

Ik kwam ook achter dat het mijn eigen fout is, want ik had beter T mobile business moeten afsluiten. echt ongeloflijk 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ivana Vys, dit is absoluut niet de bedoeling en daarom wil ik ook heel graag dat dit snel voor je wordt opgelost! Het viel mij op dat je hier al een eigen topic voor hebt geopend, namelijk: Sinds 28.11. geen Wifi thuis. Graag wil ik je net als Myra Berkel vragen om, conform onze huisregels, één vraag tot één topic te beperken zodat de oplossing gericht en snel gegeven wordt. Inmiddels heb ik ook al in jouw eigen topic gereageerd, ik verwacht dat de oplossing snel bij je op de deur klopt!

Reageer