Apparatuur terugestuurd met DHL maar niet ontvangen

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 21 reacties

Ik heb mijn Odido Thuis abonnement opgezegd. Daarna heb ik volgens de instructie het modem en tv box afgegeven bij een DHL servicepoint met het QR code die ik van Odido heb gekregen.

Het pakket is door DHL opgehaald bij de servicepoint, maar daarna is de status sinds 17 januari:

"Klaar voor versturen naar het sorteercentrum".

DHL kan mij niet informeren waarom dit pakket nog niet is gesoorteerd. Bij navraag krijg ik te horen dat alleen de opdrachtgever (Odido) dit verder kan opvolgen.

Zou een van jullie graag bij DHL willen nagaan wat er met dit pakket is gebeurd?

Ik wil voorkomen dat ik hiervoor een boete moet gaan betalen.

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @sgupta, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om de apparatuur op de juiste plek te krijgen! Middels de Track & Trace code van DHL zie ik inderdaad terug dat de apparatuur zich nog in het sorteercentrum van DHL bevindt. Ik had hier heel graag vaart achter gezet, alleen omdat wij geen enkele zeggenschap hebben over het sorteercentrum van DHL kan ik ook geen prioriteit aan de afhandeling van DHL geven.

Geen zorgen, wél kan en wil ik er heel graag voor zorgen dat je pakket meer dan genoeg tijd heeft om bij ons binnen te komen. Daarom zal het pakket nog weken hebben om verwerkt te worden.

Ik verwacht dat dit alsnog snel goedkomt maar voor de zekerheid zorg ik dat je pakket meer dan ruim de tijd krijgt om verwerkt te worden! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sgupta, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om de apparatuur op de juiste plek te krijgen! Middels de Track & Trace code van DHL zie ik inderdaad terug dat de apparatuur zich nog in het sorteercentrum van DHL bevindt. Ik had hier heel graag vaart achter gezet, alleen omdat wij geen enkele zeggenschap hebben over het sorteercentrum van DHL kan ik ook geen prioriteit aan de afhandeling van DHL geven.

Geen zorgen, wél kan en wil ik er heel graag voor zorgen dat je pakket meer dan genoeg tijd heeft om bij ons binnen te komen. Daarom zal het pakket nog weken hebben om verwerkt te worden.

Ik verwacht dat dit alsnog snel goedkomt maar voor de zekerheid zorg ik dat je pakket meer dan ruim de tijd krijgt om verwerkt te worden! 😃

Hoi @Cal van Odido,

Dank je wel voor jou bericht. De status bij DHL is tot op heden niet veranderd. Het is maar even afwachten of DHL dit pakket binnenkort zal vinden en afleveren.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @sgupta, het liefst zouden jij en ik natuurlijk zelf in het DHL sorteercentrum een kijk willen nemen, lastig dat dit afwachten is. Ik heb de retourdeadline van je pakket uitgesteld tot de maximale datum die ik in kon stellen, namelijk 9 maart. Ik heb nooit gezien dat het DHL langer dan dat duurt om het pakket terug te vinden en ik verwacht dat dit komende week alsnog opgelost wordt door DHL.

Hoe dan ook ligt dit niet aan jou en wij zullen je dit ook zeker niet aanrekenen mocht er toch onverhoopt iets mis gaan bij DHL. Ik ga voor je duimen dat het pakket snel terecht is! 👍

Reageer