-
-
is een Master Poster
-
21 reacties
Ik heb mijn Odido Thuis abonnement opgezegd. Daarna heb ik volgens de instructie het modem en tv box afgegeven bij een DHL servicepoint met het QR code die ik van Odido heb gekregen.
Het pakket is door DHL opgehaald bij de servicepoint, maar daarna is de status sinds 17 januari:
"Klaar voor versturen naar het sorteercentrum".
DHL kan mij niet informeren waarom dit pakket nog niet is gesoorteerd. Bij navraag krijg ik te horen dat alleen de opdrachtgever (Odido) dit verder kan opvolgen.
Zou een van jullie graag bij DHL willen nagaan wat er met dit pakket is gebeurd?
Ik wil voorkomen dat ik hiervoor een boete moet gaan betalen.
Hoi @sgupta, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om de apparatuur op de juiste plek te krijgen! Middels de Track & Trace code van DHL zie ik inderdaad terug dat de apparatuur zich nog in het sorteercentrum van DHL bevindt. Ik had hier heel graag vaart achter gezet, alleen omdat wij geen enkele zeggenschap hebben over het sorteercentrum van DHL kan ik ook geen prioriteit aan de afhandeling van DHL geven.
Geen zorgen, wél kan en wil ik er heel graag voor zorgen dat je pakket meer dan genoeg tijd heeft om bij ons binnen te komen. Daarom zal het pakket nog weken hebben om verwerkt te worden.
Ik verwacht dat dit alsnog snel goedkomt maar voor de zekerheid zorg ik dat je pakket meer dan ruim de tijd krijgt om verwerkt te worden!
Bekijk origineel