Beantwoord

bluepot Xtreme

  • 23 August 2023
  • 8 reacties
  • 48 Bekeken

Dag! 

Vandaag heb ik echt 4 uren geprobeerd mijn robot stofzuiger te linken met de WiFi en spijtig genoeg geen succes. De verbinding van 5G naar 2.4 heb ik ook geprobeerd. Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen? 

 

Dank jullie wel.

icon

Beste antwoord door LMzakelijk 24 August 2023, 10:26

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LMzakelijk 

Had je in de modem/router 5 GHz uitgeschakeld of beide banden gesplitst?

Welke modem/router heb je verder?

Dag Waqqas,

Zyxel VMG8825-T50

Als je inlogt op de modem zie je gelijk wifi instellingen daar had ik die 5G afgevinkt.

 

Dag Waqqas,

Layla weer hier, ik zie nu dat een medewerker van T-Mobile de banden heeft gesplitst. 

Hiermee is het ook niet gelukt. 

Reputatie 7
Badge +15

@LMzakelijk

Kan je proberen om op de stofzuiger te verbinden met een mobiele hotspot? Als dat wel lukt dan zal het wel iets met de Zyxel zijn of als het ook niet via een hotspot lukt dan doe je misschien iets fout.

Ik zou niet weten wat ik fout doe, 

De klantenservice zegt dat de modem precies is ingesteld zo als dat het moet. En het connecten met die stofzuiger die stappen zeg maar is geen hoog wiskunde. 

Hij zegt elke keer roompasword of iets in die trant en dan please reconnect.

Dus eerst zegt het wifi contected, device connecting en dan 10 seconde later zegt het roompasword please reconnect. 

 

Ik deed eerst met de wachtwoord die ik normaal voor mn wifi heb en nu net die gewoon op de modem staat. Tevergeefs.

Reputatie 7
Badge +15

@LMzakelijk 

Je gebruikt het wachtwoord voor de WiFi dus niet het Login Password. Maar lukt het wel via een andere WiFi bron zoals mobiele hotspot?

Haha ja Waqqas gewoon de WiFi code wanneer iemand ook op internet wil. 

Ik ben alleen nu, even wachten tot iemand hier is. Ik laat je weten wanneer ik dat heb geprobeerd. 

Waqqas het is gelukt! Je hebt ergens een reset knop die heb ik ingedrukt alles weer even opnieuw geprobeerd. 

Bedankt voor je steun en je snelle reactie. Ik kan het echt waarderen. 

Reageer