Boete voor terugsturen WIFI-versterker

  • 11 September 2023
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Dag, onlangs hebben wij onze WIFI-versterker opgezegd. Op 9 augustus hebben wij een mail ontvangen dat we deze binnen 30 dagen moesten terugsturen. Op 2 september (dus binnen deze 30 dagen) hebben wij de versterker ingeleverd bij een DHL-punt. Op 9 september ontvingen wij van jullie het bericht dat wij een boete krijgen van 70 euro, omdat we de apparatuur nog niet op hebben gestuurd. Dit was echter wel het geval, het pakket is door DHL echter pas vandaag (11 september) bij jullie terecht gekomen. Aangezien wij de versteker op tijd hebben ingestuurd, kan ik er dan vanuit gaan dat wij niet de boete van 70 euro hoeven te betalen? Alvast bedankt voor jullie reactie!

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @lobkekuijs, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze kun je vinden in Mijn Odido → Meer → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat: Jouw klantnummer: ABC12345. Zodra je dit gedaan hebt kan ik je abonnement erbij pakken en kijken of alles goed verloopt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @lobkekuijs, welkom op onze Community!

Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Deze kun je vinden in Mijn Odido → Meer → Mijn gegevens → Bovenaan de pagina staat: Jouw klantnummer: ABC12345. Zodra je dit gedaan hebt kan ik je abonnement erbij pakken en kijken of alles goed verloopt!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lobkekuijs 

Zou je je klantnummer in kunnen vullen in je community profiel en het verzendbewijs hier kunnen uploaden of de track & trace code zodat de moderators dit voor je kunnen nakijken?

Ik heb klantnummer toegevoegd! Pakket is ingestuurd onder de naam van mijn vriend. Hieronder een screenshot van verzendbevestiging!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lobkekuijs, bedankt voor je snelle reactie en het toevoegen van je klantnummer.

We zien dat alles netjes is geretourneerd. Uiteraard zul je de boete niet ontvangen! Ik wens je nog een hele fijne dag. 

Super, dank je wel

Reageer