Beantwoord

factuur klopt niet van de eerste keer

  • 14 September 2023
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

de eerste factuur die ik heb gehad voor internet thuis klopt niet. ik zou een korting krijgen waardoor ik 30 p/m betaal in de eerste 6 maanden en de aansluitkosten van 30eu zouden gratis zijn. jullie factureren nu iets heel anders… ik sta al 30 minuten in de wacht en ben opgehangen net, de chatbox kan me ook niet doorzetten naar medewerkers dus dan maar zo proberen.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 14 September 2023, 16:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Als jij op je factuur kijkt wordt het vaak duidelijker uitgelegd. Het kan zijn dat je abonnement midden in de maand is ingegaan en daardoor bijvoorbeeld voor 1,5 maand wordt gefactureerd.

het wordt niet duidelijker als ik erop kijk, heb ik natuurlijk al gedaan ;) heb zelfs het filmpje bekeken.

Reputatie 4
Badge +1

Wanneer is je abonnement ingegaan? Wat ik al aangaf kan het zijn dat je voor 1 maand en een aantal dagen betaald op je eerste factuur.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lieke_pat 

Welke bedrag wordt of is er al geïncasseerd en zou je misschien een foto van de factuur hier kunnen delen zodat we kunnen meekijken? Uiteraard zonder privegegevens.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lieke_pat, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Ik heb je factuur erbij gepakt en @Occaj  geeft het goede antwoord. Je abonnement is ingegaan op 11-08. Je betaald dus voor 11-08 tot en met 31-08 en voor 01-09 tot en met 30-09. Je hebt dus voor september ook al betaald. Dit is terug te zien op je factuur. 

Reageer