firewall blokkeert server game Destiny 2

  • 27 January 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hi allemaal.

Sind vorige week vrijdag ben ik overgegaan van het kpn netwerk naar die van Odido. Sindsdien krijg ik bij het inloggen op de game Destiny 2 op de PlayStation 5 steeds de errorcode: Cabbage. 
 

Volgens de gamemaker bungie een frequent probleem dat wordt veroorzaakt door de firewall van de router:

https://help.bungie.net/hc/en-us/articles/360048721992-Error-Code-CABBAGE#:~:text=Error%20code%20CABBAGE%20may%20occur,the%20impact%20on%20various%20devices.
 

Nu ben ik dus op zoek naar hoe ik de firewall kan aanpassen en een nieuwe level kan toevoegen waarin ik de volgende configuratie kan toevoegen:

  • Enable UPnP.
  • Disable "Extended Security".
  • Disable any "Assigned Games & Applications" settings

Ik kom via de website/app van odido echter niet verder dan basic instellingen zoals netwerknaam en wachtwoord of kanaal instellingen. Kunnen jullie mij verder helpen?

ik heb trouwens de Zyxel T-56

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! 😀 @Daanmahieu 

Ik wil graag dat jij ongestoord kunt gamen. Ik help je dan ook graag bij het vinden van een oplossing. 

Heb je de stappen in dit topic al eens doorlopen? geen verbinding destiny 2 | Odido community. Ik verneem graag of dit heeft geholpen. Wil je daarnaast proberen om de PS5 bekabeld aan te sluiten? Lukt het nu wel om in te loggen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! 😀 @Daanmahieu 

Ik wil graag dat jij ongestoord kunt gamen. Ik help je dan ook graag bij het vinden van een oplossing. 

Heb je de stappen in dit topic al eens doorlopen? geen verbinding destiny 2 | Odido community. Ik verneem graag of dit heeft geholpen. Wil je daarnaast proberen om de PS5 bekabeld aan te sluiten? Lukt het nu wel om in te loggen?

Reageer