Beantwoord

Firmware update router

  • 23 February 2024
  • 9 reacties
  • 380 Bekeken

Hoe kan ik de firmware van de Zyxel bijwerken? Ik heb een Remarkable die geen verbinding wil maken, maar het verder wel overal doet. Ook bij de Zyxel lijkt alles goed ingesteld. Ik kreeg het volgende verzoek van de helpdesk van Remarkable:

 

Some affected customers have reported that reaching out to their ISP (Internet Service Provider, i.e. Odido) and requesting them to push a new firmware version to the Zyxel router has resolved this issue. 

I would recommend contacting your ISP (customer support / or leave a message on the consumer forum) and request to be added to a list of customers being pushed to the new firmware version with priority.

Hopefully, this can solve the issue. We understand that the resolution process has taken longer than anticipated, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

icon

Beste antwoord door henkdeleeuw 24 February 2024, 17:42

Bekijk origineel

9 reacties

Ik zie nu dat dit probleem allang bekend is en zelfs opgelost in een andere thread.

@Sven-Odido Wil je de firmware update ook uitsturen naar mijn router? Alvast bedankt! 

Reputatie 4
Badge

@OdidoPiet : Twee tips: zorg dat je klantnummer is ingevuld in je profiel, dan kunnen ze zien naar welk modem ze moeten pushen. En haal het ‘Odido’ uit je gebuikersnaam weg, daar houden ze niet van.

@henkdeleeuw bedankt voor je reactie!

Volgens mij is mijn klantnummer ingevuld. Ik heb het profiel aangemaakt terwijl ik met een medewerker van Odido telefoneerde. Als het zo niet goed is hoop ik op een reactie van Odido.

Omdat ik aan de telefoon was heb ik niet lang nagedacht om een goede gebruikersnaam te vinden, die nog niet ingebruik was. Ik kan me voorstellen dat ze Odido in mijn naam niet waarderen, en daarom heb ik zojuist geprobeerd het aan te passen in mijn profiel, maar dat lijkt niet mogelijk.

 

Ik zou graag een bevestiging van Odido willen dat ze de firmware update gaan uitvoeren.

 

 

Reputatie 4
Badge

Die bevestiging krijg je vanzelf als ze je bericht oppikken.
Waarschijnlijk gebeurt dat ergens in de loop van maandag.
Het kan nuttig zijn om @Tommie van Odido ook even te taggen (bij dezen).

Reputatie 7
Badge +16

@Tommie van Odido Kun jij deze vandaag oppakken? Thanks! 😄

@OdidoPiet De update komt eraan! 😉

Reputatie 7
Badge +9

Hi @OdidoPiet, ik heb je op de versnelde lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Heel fijn! Bedankt.

Hoe kan ik de firmware van de Zyxel bijwerken? Ik heb een Remarkable die geen verbinding wil maken, maar het verder wel overal doet. Ook bij de Zyxel lijkt alles goed ingesteld. Ik kreeg het volgende verzoek van de helpdesk van Remarkable:

 

Some affected customers have reported that reaching out to their ISP (Internet Service Provider, i.e. Odido) and requesting them to push a new firmware version to the Zyxel router has resolved this issue. 

I would recommend contacting your ISP (customer support / or leave a message on the consumer forum) and request to be added to a list of customers being pushed to the new firmware version with priority.

Hopefully, this can solve the issue. We understand that the resolution process has taken longer than anticipated, and we sincerely apologize for any inconvenience this may have caused.

Beste Odido, ook ik heb dit probleem en zou graag de nieuwste firmupdate krijgen (B10) zodat ik mijn remarkable 2 kan verbinden. 

Reputatie 6
Badge +2

@Wendy en Erik Kemper Ik los het graag voor je op, ik heb je meteen op de lijst gezet! 😊 Ik verwacht dat je de update morgen in de loop van de dag zult ontvangen. 

Reageer