geen internet en service niet bereikbaar

  • 2 January 2024
  • 10 reacties
  • 286 Bekeken

Ik heb geen internet thuis. Alle tips en tricks inmiddels geprobeerd. Klantenservice 2x getracht te bereiken. Na 25 min word de verbinding verbroken. Probleem in in huissen

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Chrisvonhof 

Goed dat je je weg naar ons hebt gevonden. Ik help je graag verder om de verbinding te herstellen! Echter kan ik je niet vinden in ons systeem op basis van jouw e-mail adres. Wil je voor mij jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan jouw Community profiel? Je vind het Klantnummer op jouw facturen/contract. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Chrisvonhof 

Goed dat je je weg naar ons hebt gevonden. Ik help je graag verder om de verbinding te herstellen! Echter kan ik je niet vinden in ons systeem op basis van jouw e-mail adres. Wil je voor mij jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan jouw Community profiel? Je vind het Klantnummer op jouw facturen/contract. 

Dag Teresa! Wat een late reactie. Ik ben zo ongelofelijk boos. Ik heb jullie tot 3 x toe getracht telefonisch te bereiken. Na ruim 25 minuten in de wacht te staan werd de verbinding verbroken. En dat vraag jij nu om mijn klantnummer?!?!?!? Mijn mail adres moet wel degelijk in jullie systeem staan

Reputatie 6
Badge +2

@Chrisvonhof Ik heb niet gezegd dat jouw e-mail adres niet in ons systeem staat, ik kan jouw abonnement niet vinden op basis van het e-mail adres dat je gebruikt op de Community. Ik wil je graag verder helpen, maar daar heb ik wel een Klantnummer voor nodig. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Op de Community proberen wij binnen 24 tot 48 uur te reageren. 

Reputatie 7
Badge +16

@Chrisvonhof Graag haak ik hier nog even op in: de aantijgende toon heeft vrij weinig nut. Los van het feit dat Teresa jou juist wel probeert te helpen, zijn we geen live chat waar je a la minute antwoord krijgt. Onze reactietijd is doorgaans 24 tot 48 uur. Ik begrijp je frustratie en de wil om het zo snel mogelijk te laten oplossen natuurlijk volkomen en juich die mindset toe, maar probeer het netjes te houden. Respect werkt 2 kanten op. Bedankt voor je begrip en nog de allerbeste wensen voor 2024! 

Pardon? Mijn toon??? Lees jij überhaupt wat ik schrijf? Ik ben boos omdat ik jullie tot 3 x toe heb getracht telefonisch te bereiken. En dat zeg ik heel netjes. En dat mag ik ook uiten aan jullie. Of werk jij niet voor Odido? 

Reputatie 7
Badge +14

Pardon? Mijn toon??? Lees jij überhaupt wat ik schrijf? Ik ben boos omdat ik jullie tot 3 x toe heb getracht telefonisch te bereiken. En dat zeg ik heel netjes. En dat mag ik ook uiten aan jullie. Of werk jij niet voor Odido? 

Ik meen dat je niet weet hoe een forum werkt. Niemand van de moderators hebben een telefoon verbinding afgebroken. Lees #Niemand!

Dit is een andere afdeling die je proberen te helpen, ondanks jouw onvriendelijke berichten.

Zet je klantnummer in je forum account zodat de moderators weten met wie ze te doen hebben en op welk adres er hulp nodig is.

Enig excuus is hier wel op zijn plaats.

Met vriendelijke groeten van ook een klant! 

Een andere afdeling. Van hetzelfde bedrijf? Ik weet inderdaad niet waar ik over praat. Excuus maken waarvoor. Internet problemen oplossen gaat m ook hier niet worden vrees ik. Zet m op met jullie topics! Mooie dag. 

Reputatie 7
Badge +14

Dit is een klant helpt klant forum.  We praten hier over producten,  mogelijkheden van en de toekomst onder moderatie van een aantal moderators. Die stellen zich ook tot taak om mee te denken bij storingen, maar om dan de juiste klantgegevens te kunnen vinden stellen ze wat vragen. Als je dan niet bereid bent om daar zelfs niet normaal op te antwoorden,  dan heeft het niet zoveel zin om op dit forum een topic te openen.

Ook in Huissen, hele dag slecht internet.

Gisternacht begonnen en vooralsnog constant problemen. Af en toe is er weer internet, dan valt het weer uit.

@cw_ dank voor je reactie! Hier kan ik iets mee! Afwachten dan maar? Of wat adviseer jij?

ik heb meerdere keren gebeld over de dag. Telkens geen gehoor. De verbinding werd na 25 min in de wacht te hebben gestaan verbroken. Iets voor 20.00 uur werd er eindelijk opgenomen. Deze jongeman gaf aan dat er geen meldingen waren en dat t dan n storing zou zijn bij mij intern. Ik moet nu wachten op reactie van een monteur. Dus dat

Reageer