Gistermiddag was mijn thuisinternet weg. Het PON-lampje knippert op de ONT. Hoewel ik de klantenservice twee keer heb gebeld, konden ze geen oplossing vinden. Er werd een e-mail ontvangen dat deze binnen een werkdag beantwoord zou worden, maar dit gebeurde niet.
Ik wil je niet bang maken, maar ik heb al 10 dagen geen verbinding. Verwacht dus niet dat Odido het snel voor je op zal lossen. Je probleem komt ergens onderop een hele grote stapel of ergens in een bodemloze put.
Heb je voor jezelf een backup oplossing? Je kunt een prepaid 4g kaart gebruiken en om een voucher vragen voor 7 dagen unlimited 4g. Heb je een gezin en moeten er meerdere mensen gebruik maken van de internetverbinding? Dan heb je pech, want dan zul je je telefoon thuis moeten laten.
Een vriend van mij wacht al 3 weken op het oplossen van het internetprobleem. Wekelijks onbeperkt internet aangeboden door de klantenservice werkt niet. Het is niet duidelijk hoe lang ik zal wachten.
Hoi
Wij doen onze uiterste best om zo snel mogelijk de rotte appel eruit te pikken, wij gaan het netwerk uitgebreid voor je nalopen!
Hey
Ik heb de vergoeding gelijk voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en het bedrag zal worden verrekend met een volgend factuur, meestal de eerstvolgende.
Mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen, trek dan gelijk aan de bel. Mijn collega’s en ik staan altijd paraat om verder te helpen!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.