Geen internet postcode 3751 sinds 14-8-2023

  • 17 August 2023
  • 12 reacties
  • 81 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Hallo, 

Wij hebben al sinds 14-8-2023 vanaf 19:00 uur geen internet meer thuis. Gebeld met jullie klantenservice en die gaven aan dat er een storing in de wijkcentrale zat. Een heel aantal adressen bij ons in de wijk had een storing volgens de klantenservice. De mevrouw van de klantenservice gaf aan dat er binnen 24 uur een monteur naar de wijkcentrale wordt gestuurd en dat de storing opgelost zou worden. 

15-8-2023 nog steeds geen internet….
We hebben een mail ontvangen dat de melding binnen 3 dagen naar de technische dienst gestuurd zou worden. 

16-8-2023 nog steeds geen internet….
Weer gebeld met de klantenservice, het wordt doorgestuurd naar de backoffice dit duurt 3 tot 5 dagen blijkbaar…. Nou sorry maar dit kan toch echt niet! 

Schandalig dat wij al zo lang zonder internet zitten! Thuiswerken kan niet meer, geen tv niks. En bovendien is er nog steeds geen zicht op een oplossing. Er wordt er steeds niet aangegeven wat er mis is of wat eraan wordt gedaan. Het lijkt erop dat jullie rustig de tijd nemen en ergens volgende week een monteur langs sturen ofzo. Echt schandalig. 

Wij willen z.s.m. een oplossing. Wij verwachten zeer snel een antwoord en uitleg te ontvangen van jullie!

eric 8 maanden geleden

Hoi @P_J_U , welkom bij de klant helpt klant community.

Als er echt een grotere wijk storing is, dan wordt daar hier melding van gemaakt. Dat blijkt dus niet het geval. Het wordt dus als een individuele storing behandeld en de backoffice kan meer inzien dan de klantenservice. Zij hebben inderdaad tot 5 werkdagen na ontvangst van zo'n ticket om tot een oplossing of aansturing van een oplospartij te komen. 

Dat het impact heeft op jouw thuis situatie is helder. Daarom stelt T-mobile in het geval van een verstoring ook unlimited vouchers ter beschikking zodat je een telefoon als mobiele wifi hotspot kan inzetten. Als je een sim van Tele2, Ben of T-Mobile hebt dan kan deze daarop geactiveerd worden. Indien je dit wilt, laat dat dan even in dit topic weten, moderators lezen mee.

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @P_J_U , welkom bij de klant helpt klant community.

Als er echt een grotere wijk storing is, dan wordt daar hier melding van gemaakt. Dat blijkt dus niet het geval. Het wordt dus als een individuele storing behandeld en de backoffice kan meer inzien dan de klantenservice. Zij hebben inderdaad tot 5 werkdagen na ontvangst van zo'n ticket om tot een oplossing of aansturing van een oplospartij te komen. 

Dat het impact heeft op jouw thuis situatie is helder. Daarom stelt T-mobile in het geval van een verstoring ook unlimited vouchers ter beschikking zodat je een telefoon als mobiele wifi hotspot kan inzetten. Als je een sim van Tele2, Ben of T-Mobile hebt dan kan deze daarop geactiveerd worden. Indien je dit wilt, laat dat dan even in dit topic weten, moderators lezen mee.

Bij de klantenservice gaven ze aan dat 29 van de 39 adressen in de wijk een storing had, dus dat lijkt mij een groter probleem dan alleen een individuele storing. 

Wij hebben geen sim van Tele2, ben of tmobile. Wel van Youphone en Simyo. Kunnen wij daar ook vouchers voor krijgen om een hotspot te creëren?

28 van de 29 adressen in onze wijk had maandag ook storing, dus niet 29 van de 39. Typefoutje! 

 

Reputatie 7
Badge +14

Bij de klantenservice gaven ze aan dat 29 van de 39 adressen in de wijk een storing had, dus dat lijkt mij een groter probleem dan alleen een individuele storing. 

Wij hebben geen sim van Tele2, ben of tmobile. Wel van Youphone en Simyo. Kunnen wij daar ook vouchers voor krijgen om een hotspot te creëren?

  1. Ah, ja, als dit het aantal is, dan is het nog steeds een individueel probleem. Alleen hoeft dat niet bij jou te zijn. Dan is er een “stoorzender” op de glasvezel, 1 van de buren heeft zit spelen met de glasaansluiting waardoor hij dit veroorzaakt. De backoffice zal hier verder onderzoek naar moeten doen.
  1. Nee, op die merken is dat geen mogelijkheid. Je zou in de T-mobile winkel een prepaid kaart kunnen kopen. Daarop kan de voucher ook worden geactiveerd,

Oke dan is optie b in ieder geval nog iets. 

Wat zijn de kosten van een prepaid kaart en krijgen wij deze kosten ook nog terug? 
En wanneer ontvangen wij die voucher dan zodat wij een hotspot kunnen creëren? 

is er nog een speciaal type simkaart / prepaid kaart die wij moeten kopen trouwens?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @P_J_U, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de tickets nog open staan. Het perpaid kaartje mag van T-Mobile of Ben® zijn, deze kost cá €10. Als je deze hebt aangeschaft laat het dan weten, dan stuur ik je de vouchercode op!

Hi Tommie, 

Bedankt voor je reactie. Wij hebben zojuist een prepaid kaartje van T-Mobile gekocht. Graag ontvangen wij de vouchercode. 

Reputatie 7
Badge +9

@P_J_U, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de vouchercode! 

@P_J_U, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de vouchercode! 

Bedankt!

Mijn vrouw en ik werken allebei thuis. Samen thuiswerken op 1 hotspot is eigenlijk ondoenlijk. Kunnen we een tweede code krijgen zodat ik een tweede hotspot kan maken?

Reputatie 7
Badge +9

@P_J_U dat kan zeker, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!

Reageer