Beantwoord

geen verbinding

  • 12 May 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi, vandaag is een monteur langs geweest om modem te installeren, WiFi deed het op beide telefoons echter nu we de rest willen installeren tv, laptop, ringbel... geef het netwerk geen verbinding aan. Mevrouw van klantenservice wist niet hoe en wat en moesten met jullie contact opnemen, hopelijk vlug opgelost.. met de kabel doet hij het wel 

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 May 2023, 23:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lady2002 

Welke router heb je gekregen van T-Mobile?

Heb je ook gekeken of inloggen op de router via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat en bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen helpt?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Lady2002, leuk om te horen dat je inmiddels van glasvezel kan genieten! 😃 Geen zorgen, dit is zeer zeker op te lossen. Ik zie dat je inmiddels al een aantal keer contact hebt gehad met de klantenservice. Mocht je nog hulp hiermee kunnen gebruiken dan raad ik je de goede tips van @Waqqas aan.

Ik weet zeker dat je snel met al jouw apparaten een giga-snelle verbinding hebt!

Ondertussen is het probleem opgelost 

Groeten britt 

Reageer