Geen wifi

  • 22 December 2023
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Probleem met casten, contact gezocht, medewerker neemt op afstand over en wist onze instellingen.

Plaatst even later de door ons gebruikte naam terug waarna de verbinding via de telefoon wordt verbroken.

Dus geen wifi meer.

Meerdere malen contact opgenomen maar het lukte telkens niet.

Vanochtend heeft een medewerker een nieuw wachtwoord aangemaakt en ja we hebben weer wifi.

Vervolgens op de website ons oude WW terug geplaatst. Site geeft aan ok maar we hebben vervolgens geen wifi meer.

Weer bellen, weer een nieuw WW aangemaakt weer wifi ….

Maar waarom lukt niet om dit zelf te doen? Heb alle stappen op de site correct gevolgd

Jason van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Ligfietser, slim dat je aan de bel trekt; welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Dit probleem is bekend en jammer genoeg een bijwerking van de end-of-life status van de Drayteks. Ik ga deze meteen omruilen voor je zodat je binnen 5 werkdagen een snellere Zyxel thuis hebt. Je ontvangt ook een mediaconverter (ONT). Deze converteert het signaal vanuit het FTU (aansluitpunt) naar het modem. Beide apparaten dienen door Guidion aangesloten te worden dus ik stuur ook meteen een afspraaktool per sms en e-mail mee - deze ontvang je binnen een halfuur zo. 

Nadat de Zyxel en converter aangesloten zijn, mag de Draytek naar een milieupunt gebracht worden. Deze hoeft niet meer geretourneerd te worden.

Bekijk origineel

5 reacties

NB Het is een oude draytec

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ligfietser, slim dat je aan de bel trekt; welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Dit probleem is bekend en jammer genoeg een bijwerking van de end-of-life status van de Drayteks. Ik ga deze meteen omruilen voor je zodat je binnen 5 werkdagen een snellere Zyxel thuis hebt. Je ontvangt ook een mediaconverter (ONT). Deze converteert het signaal vanuit het FTU (aansluitpunt) naar het modem. Beide apparaten dienen door Guidion aangesloten te worden dus ik stuur ook meteen een afspraaktool per sms en e-mail mee - deze ontvang je binnen een halfuur zo. 

Nadat de Zyxel en converter aangesloten zijn, mag de Draytek naar een milieupunt gebracht worden. Deze hoeft niet meer geretourneerd te worden.

Ola Jason,
Heb je afspraaktool tot op heden niet ontvangen.

Groet,
Ligfietser

Reputatie 4

@Ligfietser , om te zorgen dat Jason op jouw bericht geattendeerd wordt, doe je zo: @Jason van Odido 

Dus is nu het gebeurd!

Zodra de nieuwjaarsfeesten afgelopen zijn zal alles wel goed komen!

Reputatie 6
Badge +2

@theocoppes Dank je wel! @Ligfietser Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat er iets niet helemaal goed stond. Ik heb de order er opnieuw in gezet. Het nieuwe modem komt snel jouw kant op! Je ontvangt vandaag een e-mail met een link om een afspraak met de monteur in te plannen. 

Reageer