Beantwoord

Geen wifi signaal op 1 laptop

  • 3 January 2024
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kan op 1 laptop het wifi signaal niet ontvangen en heb vandaag met een medewerkster gesproken. Zij heeft alles nagekeken, zo ook het internet in tweeën gesplitst en weer teruggezet. 

Zij raadde mij aan om via deze weg te vragen of er iemand een oplossing heeft.

 

Laptop: DELL F17N010340 (dit is trouwens niet onze oudste laptop) en we hebben het wifi-kastje T56.

 

Benieuwd of er een oplossing is.

 

Vriendelijke groet,

Brenda Looijenstein

icon

Beste antwoord door dlooye 4 January 2024, 12:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dlooye, welkom op onze Community!

Wat goed dat via deze weg contact met ons op te nemen. Ik heb namelijk direct een kijkje genomen en dit kan veroorzaakt worden doordat jouw laptop of apparaat geen Wifi 6 of WPA3 ondersteund. Ik heb de beveiliging op WPA2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Ik denk dat je laptop nu wel verbinding kan maken met het modem. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

Hi @dlooye, welkom op onze Community!

Wat goed dat via deze weg contact met ons op te nemen. Ik heb namelijk direct een kijkje genomen en dit kan veroorzaakt worden doordat jouw laptop of apparaat geen Wifi 6 of WPA3 ondersteund. Ik heb de beveiliging op WPA2 gezet en Wifi 6 uitgeschakeld. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Ik denk dat je laptop nu wel verbinding kan maken met het modem. Zou je mij een terugkoppeling willen geven of het gelukt is? Alvast bedankt. 

 

Het is gelukt!

Dank je wel Tommie, voor je hulp!

Fijn dat dit kanaal er is.

Groetjes Brenda (en Dennis)

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben blij om te horen dat het gelukt is @dlooye Brenda (en Dennis). Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

Reageer