Beantwoord

Geen wifi, wel internet icm Glasvezel en Zyxel T50

  • 18 January 2024
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 2

Sinds gisteren hebben we geen internetverbinding. Via diverse apparaten wel aangesloten op de wifi. Melding is dat er geen internetverbinding is. Geen TV. De situatie:

  • rood wereldbolletje ipv groen
  • andere bolletjes zijn groen
  • Zyxel T50 gestart en gestopt 
  • Heb een andere router geprobeerd, de Zyxel T50 van de buren, ook Odido, maar de situatie blijft hetzelfde
  • Dipswitches op 3/4 en 1/6 gezet
  • Converter brandt oranje

  •  

    Er is geen storing in de buurt bekend

ik ben door mijn mogelijkheden heen. Logisch gezien hoeft dit niet aan mijn router te liggen want anders had die van de buren het wel. Hebben jullie enig idee?

icon

Beste antwoord door Majo85 18 January 2024, 20:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Majo85 

Goed dat je gelijk aan de bel trekt, ik help je graag om dit op te lossen! Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem uit te lezen. Echter zie ik dat je gelukkig al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat er al een monteur is aangestuurd. Ik weet zeker dat hij/zij dit voor je zal oplossen! 

Is het verder allemaal gelukt met de activatie van de voucher code? Mocht je hier nog hulp bij nodig hebben, laat het mij weten. Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Reputatie 2

Nou, het is al een heel eind geregeld. We hebben een code ontvangen en die werkt. Komende woensdag komen ze al om te repareren dus top. Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +5

Super, dankjewel voor deze update @Majo85. Dit komt zo helemaal in orde!

Reageer