gratis internet ivm storing wifi

  • 8 September 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond, wij zouden 2 codes krijgen voor mobiel internet vanwege een storing van onze Wifi. We hebben deze helaas nog niet ontvangen. Kan dit zsm? Bvd 

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @antonp, goed dat je hier navraag naar doet, het liefst zie ik je in de tussentijd zo veel mogelijk van data genieten! Het klopt inderdaad dat wij in het weekend verminderd bereikbaar zijn op de Community. Ik ben blij om te zien dat je inmiddels via een van de andere kanalen contact met ons hebt gehad en vouchercodes hebt ontvangen.

Ondertussen kijk ik uit naar het monteursbezoek, ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen, 

 

Er zijn momenteel geen medewerkers van Odido aanwezig. Je kan wachten tot maandag of even contact zoeken via de chat, X (Twitter) of Facebook daar ben je sneller geholpen. Of even bellen met Odido thuis. Ik weet niet zeker of je twee codes krijgt, ik dacht maar een per huishouden. Maar je kan het altijd proberen. En het heeft er mee te maken of je langdurige storing hebt of een tijdelijke storing. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @antonp, goed dat je hier navraag naar doet, het liefst zie ik je in de tussentijd zo veel mogelijk van data genieten! Het klopt inderdaad dat wij in het weekend verminderd bereikbaar zijn op de Community. Ik ben blij om te zien dat je inmiddels via een van de andere kanalen contact met ons hebt gehad en vouchercodes hebt ontvangen.

Ondertussen kijk ik uit naar het monteursbezoek, ik weet zeker dat de monteur veel voor je kan betekenen! 🙂

Reageer