Beantwoord

Harman Kardon 200 Citation speaker maakt geen verbinding met Wi-Fi sinds de Zyxel T-56

  • 5 January 2024
  • 142 reacties
  • 2193 Bekeken

Wij hebben door een vernieuwd abonnement sinds kort de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt onze Harman Kardon 200 Citation speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon 300 Citation speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Google Home maakt zonder problemen verbinding met de speaker, maar het gaat mis tijdens het opzetten van de Wi-Fi verbinding. Uiteraard begonnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, via de modem 2,4G en 5G geprobeerd en twee losse netwerken aangemaakt met 2,4G en 5G. Niks werkt.

Zie al diverse topics met hetzelfde probleem, lijkt me dus tijd voor een oplossing want dit probleem ligt duidelijk bij de Zyxel T-56.

icon

Beste antwoord door eric 5 January 2024, 22:24

Bekijk origineel

142 reacties

Hij doet het weer! Dank 🙏 

Reputatie 7
Badge +4

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Sanderenfemke, @Markvos & @Marj58, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Het internet zal drie tot vijf minuten wegvallen tijden de update, daarna start het modem weer op en moeten de apparaten weer verbinding kunnen maken!

Reputatie 7
Badge +4

@KanAltijdBeter Update is gepushed

Hoi tommy. 

 

Mijn speaker doet het nu ook. Kan alles koppelen in Google home.

 

Super bedankt

Bedankt voor je reactie!

Fijn om te horen!

Gr. Rob

Reputatie 6
Badge +2

@RobdeLeeuw @Xamiravanmeel Ik heb het doorgegeven aan @Tommie van Odido. Het wordt in orde gemaakt! 

Reputatie 1

Niet dat ik het zelf nodig heb, want ander type modem, maar is er een manier voor klanten om dit zelf te kunnen triggeren? Hier een account aanmaken, posten en wachten totdat de mods het hebben opgepakt is pure werkverschaffing. En de jullie hebben het al druk zat als mods...

Ja! Hier doet ook alles het weer! Suppeeerr. Netjes opgelost zo.

Hallo,  

ik heb de zelfde problemen die hier boven  worden beschreven,  graag  ontvang ik een update voor de router.

Stefan  Uland      

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Fantastisch, Dankjewel! :-)

Fijne werkdag 🌻

Reputatie 7
Badge +4

@beekkie, ik heb de update gepushed. 

@SFL Als je je klantnummer in je profilel zet zal ik hem bij jouw ook pushen 

Fantastisch, Dankjewel! :-)

Fijne werkdag 🌻

Update is gepushed, fijne dag nog! 

Reputatie 7
Badge +4

Dat ga ik voor je regelen @VaJo, geen enkel probleem! Ik maak het papierwerk direct voor je in orde en binnen enkele werkdagen ontvang je de update. Om te zorgen dat de firmware goed doorkomt zullen wij het modem kort voor je herstarten.

Ik wens je alvast veel plezier toe met je speaker, binnenkort klinkt ‘ie weer als muziek in je oren! 😃

@Nora van Odido thanks voor de update hij doet t gelukkig weer

Update ontvangen en alles werkt weer na behoren. 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Er is een simpel antwoord op je vraag @Bryan88 en dat is wachten tot de update wordt uitgerold! In maart beginnen we met het deployen van de nieuwe firmware. De klanten hier hebben “early acces” gekregen om te kijken of het werkt met de nieuwe firmware.  

Dank @Tommie van Odido . Alles doet het weer

Reputatie 1

Ik heb hier ook het zelfde probleem.

Er zijn veel mensen met bluetooth speakers die niet werken in combinatie met de T56.

Ik heb Odido pas nog gesproken maar de medewerker kon mij niets vertellen over een release datum van de firmware update. Hij zou de vraag gaan uitzetten binnen Odido maar of daar wat mee gedaan zou worden kon hij niet garanderen.

Kortom, best onduidelijk allemaal. Ik hoop dat iedereen binnenkort weer gebruik kan maken van de honderden euros aan randapparatuur die nu niets staan te doen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal, ik heb jullie toegevoegd. De update zal in de loop van de tijd worden gepushed.

Hi @Marj58, zou jij een powerflip willen uitvoeren? We komen niet in het modem namelijk. Zou je mij dan een seintje willen geven? 

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Hi Tommie,

Ik heb de powerflip uitgevoerd.

Mijn samsung soundbar werkt weer, heel fijn!

@RIES23 Dank je wel voor je snelle terugkoppeling. Ik help je graag verder bij het koppelen van jouw accounts! 

Wil je de link van het topic plaatsen? Dan kan ik daar op je vraag reageren, op die manier blijven de topics overzichtelijk. Alvast bedankt voor de moeite! 

@Teresa van Odido Bij deze:

 

 

Reputatie 6
Badge +2

@RIES23 Super dank je wel, ik heb gelijk gereageerd! 

Reputatie 7
Badge +14

Klopt. Odido is bezig met een firmware update.  Dat heb je in vergelijkbare topics al kunnen lezen. Er is nog geen definitieve datum door moderators genoemd.

@MarkBZ @ManonvI Jullie staan op de lijst! Ik verwacht dat de update vandaag of morgen wordt uitgestuurd. 

Heel erg fijn, dankjewel!!

Thanks, net geprobeerd verbinding te maken en het werkt weer allemaal. 

 

Reageer