Beantwoord

Het klachten emailadres klopt niet

  • 9 February 2024
  • 3 reacties
  • 284 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

de telefooon centrale gaf mij dit email adres

info.service@odido.nl

Deze functioneerd niet. wat is het juiste adres?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 11 February 2024, 10:04

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Reka, je kunt dit e-mailadres gebruiken mocht je willen e-mailen: internet.service@odido.nl (als het gaat over jouw internetabonnement). Wel heeft deze inbox een lange verwerkingstijd. Ik wil je dan ook met liefde via de Community verder helpen. Kun je mij vertellen waar het precies over gaat? 

 

LET OP: dit e-mailadres wordt ALLEEN GEBRUIKT voor doeleinden waarbij wij zelf om info vragen. Het is NOOIT de bedoeling om hiernaartoe te mailen uit eigen initiatief.

Hoe kan je een klachtenformulier invullen ,ou volgens klantenservice hier op community moeten staan maR ik kom er niet terecht. 

Het mai adres dat jullie geven word behandeld door back office en als nu juist daar het probleem ligt word deze heel handig binnens kamers gehouden lijkt me toch dat er een fatsoenlijke klachtenafdeling is binnen odido of kan het echt alleen Direct bij acm of geschillen commissie?

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk dat er wat misgaat in de communicatie aangaande specifieke klachten: je kunt altijd Klachtencompas of Trustpilot gebruiken als platform om jouw klacht te uiten. Deze wordt dan binnen respectievelijk 14 en 4 dagen opgepakt. Succes!

Reageer