Huawei HG659 modem vervangen

  • 22 February 2024
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

zoals meerderen op dit forum ook aangeven, zijn wij al jaren klant en ervaren wij ook dat het huidige modem verouderd is. Instabiele verbindingen en moeite met meerdere apparaten, TV hapert soms door een trage verbinding en speedtesten wijzen uit dat we bij lange na ook niet de snelheid van ons abonnement halen. Ook wij zouden graag een upgrade ontvangen van het huidige modem. Let wel, het gaat om een glasvezel modem.

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @maerkusx, ik regel graag een nieuw modem voor je! Ik zorg ervoor dat we binnenkort een Zyxel T-56 modem naar je toe sturen. Zodra het modem verzonden is ontvang je van ons een DHL Track & Trace code. Het enige wat je hoeft te doen is de kabeltjes zoals ze nu in het Huawei modem zitten te verwisselen naar het Zyxel modem. Vervolgens kan je snel genieten van de verbeterde Wifi capaciteiten van de Zyxel.

Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe modem toe! 😃

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @maerkusx, ik regel graag een nieuw modem voor je! Ik zorg ervoor dat we binnenkort een Zyxel T-56 modem naar je toe sturen. Zodra het modem verzonden is ontvang je van ons een DHL Track & Trace code. Het enige wat je hoeft te doen is de kabeltjes zoals ze nu in het Huawei modem zitten te verwisselen naar het Zyxel modem. Vervolgens kan je snel genieten van de verbeterde Wifi capaciteiten van de Zyxel.

Ik wens je alvast veel plezier met het nieuwe modem toe! 😃

Reageer