Beantwoord

ik geen internet beide buren wel

  • 13 October 2023
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb geen internet het wereldbolletje brand rood op mij zyxel t56 modem! Ik heb al meerdere keren contact gehad met odido en die hebben mij een netwerk monteur toegestuurd die heeft meerdere keren een lijn controle gedaan die was goed. Hij heeft mij verteld dat hij meerdere van deze gevallen heeft in omgeving Beverwijk en heemskerk en dat waarschijnlijk de modem biet in orde is.
 

maar mijn beide buren hebben de zyxel t54 modem en hebben totaal geen problemen!

hoe kan dit?

en waarom wil odido mij niet zo een t54 modem opsturen?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 13 October 2023, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jverduin2, ik heb je hier al antwoord op gegeven in een ander topic. Het is nog steeds in onderzoek. Als de T-54 de oplossing was dan hadden we dit al voor je in gang gezet!

Reputatie 1

Waarom hebben de buren dan wel probleemloos internet en ik niet? Alles is hetzelfde neem ik aan kabel in de straat ? Alleen hun hadden 2 weken eerder aansluiting laten plaatsen! 
 

wat is er dan anders?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Jverduin2 er lijkt iets in de T-56 te zitten wat niet samen gaat met de switches in de wijkcentrale. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen!

Reageer