Ik heb nu 1 dag een thuis internet abonnement, maar het internet doet het nu al niet meer

  • 21 February 2024
  • 16 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb nu 1 dag een thuis internet abonnement, maar het internet doet het nu al niet meer. Het 3e lampje op mijn modem brandt rood. De lampjes op het glasvezelkastje kan ik niet zien, want daar zit het t-mobile kastje voor.

 

Hopelijk kunnen jullie mij snel helpen.

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hey @KoenW1997, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Er wordt spoedig een monteur voor je aangestuurd. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik het voor je in de gaten houden. Alvast bedankt.

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heeft de Guidion monteur de oplevering gisteren gedaan? Die doet ook de administratieve oplevering in de systemen zodat het abonnement ook daadwerkelijk start.

Hoi Eric, dankjewel voor je reactie.

 

Ja de oplevering is gisteren gedaan. Gisteren heeft het ook gewerkt. 

@KoenW1997 hallo

Zou je een foto kunnen plaatsen hier van het glasvezelkastje (aansluiting)

 

Ja, zie bijgevoegd

 

Glasvezel kastje vastgeplakt met dubbelzijdig tape. Heb hem er net even afgehaald. Het LOS lampje is uit. Storing bij de wijkcentrale heb ik net gehoord van de medewerker van Odido. Ik heb een voucher gekregen voor unlimited internet op mijn telefoon. Er werd gezegd dat ik een sim kaart moest kopen, welke simkaart moet ik daarvoor kopen? Of kan ik dat al laden op mijn huidige prepaid simkaart?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @KoenW1997, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Er wordt spoedig een monteur voor je aangestuurd. Zou je mij op de hoogte willen houden van het proces? Dan kan ik het voor je in de gaten houden. Alvast bedankt.

Hey, dankjewel voor je reactie Tommie

Ik heb net de afspraak gemaakt met Guidion, aankomende dinsdag komt er iemand langs. Ik heb voor de tussentijd maar een Odido simkaart gekocht om het vervangende internet op te activeren. Kan ik hier het bonnetje plaatsen om de kosten te declareren?

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KoenW1997, goed om te horen dat je een afspraak met Guidion hebt staan en ik maak graag een declaratie voor je aan! Zojuist heb ik alle administratie op orde gemaakt en je krijgt snel een automatische bevestiging dat wij het bedrag zullen verrekenen met je eerste factuur, dus ik verwacht in maart.

Ik heb vertrouwen in de komst van Guidion, ik ga duimen voor je op een snelle en soepele afloop!

Door een verandering op werk moest ik helaas de afspraak met Guidion verplaatsen naar morgenochtend. Vandaar nog geen update. Ik heb inderdaad al bevestiging gezien dat het bedrag verrekend wordt met de eerste factuur. Dankjewel. Ik zal morgen nog een update schrijven

De guidion monteur is net langs geweest. Helaas had hij geen toegang tot de centrale en kon daardoor het probleem niet oplossen. Hij heeft het probleem doorgezet. Ik gebruik nu al 7 dagen vervangend internet via een Odido sim. Ik geloof dat die vandaag afloopt. Zouden jullie mij met nog een code voor vervangend internet kunnen voorzien?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @KoenW1997 ,

Ik stuur je zo een privéberichtje met een vouchercode.
Ik tag @Cal van Odido even zodat hij het niet hoeft te doen.😉

Kleine update. Vandaag gebeld door KPN, ze konden niet sneller dan aankomende dinsdag komen. Nu hopen dat ze aankomende dinsdag het op kunnen lossen

KPN is net langs geweest. Blijkbaar heeft iemand gewoon mijn hele aansluiting weggehaald 1 dag nadat mijn abonnement in ging. Hij kon niet zien wie of waarom dat gedaan was. Gelukkig werkt het nu weer. 🙂 Moet ik dit ergens anders nog apart doorgeven of gaat dat automatisch?

Nog een vervolgvraag trouwens. Ik zie nu net mijn eerste factuur op de mail binnenkomen. Die verwijst mij naar mijn Odido portal. Echter kan ik daar mijn nieuwe abonnement niet toevoegen. Hij geeft telkens een foutmelding dat het abonnement niet kan worden toegevoegd. Kunnen jullie mij hier ook bij helpen?

Reputatie 6
Badge +2

Super fijn om te lezen dat de verbinding inmiddels is hersteld! 😀 @KoenW1997 

Ik help je graag verder bij het koppelen van je account in jouw Mijn Odido omgeving, zodat je alles zelf kunt in zien. 

Gebruik je hetzelfde e-mail adres om in te loggen als dat je op de Community gebruikt? Daarnaast wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij te sturen in een privébericht? Dan kijk ik gelijk met je mee of alles juist in ons systeem staat.  

Reageer