Internet valt vaak uit. Zowel WiFi als bekabeld

  • 25 January 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Sinds 7 januari zijn wij overgestapt van KPN naar Odido. Sinds gisteren valt het internet vaak weg. Zowel bedraad als via WiFi.

 

Het kantoor waar wij overdag zitten, zit recht boven het Zyxel T56 modem (met een vloer ertussen), dus een zwak signaal is er niet.

 

Verder zitten er nog een aantal bedraadde apparaten aan gekoppeld die op het moment dat de WiFi wegvalt ook geen internet verbinding meer hebben. Dus de storing lijkt van buitenaf te komen. 

 

Ik heb al verschillende keren alle apparatuur opnieuw opgestart, maar dit haalt niks uit. Het ‘INTERNET’ lampje op het modem is en blijft rood...

 

Er valt zo echt niet te werken… HELP!
 

 

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Luuk123465345 

Fijn om te lezen dat mijn collega je al heeft kunnen helpen en dat de afspraak voor de monteur al is ingepland! Is het allemaal gelukt? 

Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Gisteravond nog even contact gehad met Odido en er komt vandaag een monteur langs. Hopelijk kan die het oplossen. 

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Luuk123465345 

Fijn om te lezen dat mijn collega je al heeft kunnen helpen en dat de afspraak voor de monteur al is ingepland! Is het allemaal gelukt? 

Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het mij dan weten. Ik sta altijd klaar om je verder te helpen! 

Het is gelukkig opgelost. Blijkbaar was er ergens in de wijk in zo'n kastje iets verkeerd gegaan waardoor onze kabel niet meer aangesloten was. De monteur heeft het netjes opgelost!

Reageer