ip adress wordt niet gevonden door tv

  • 16 November 2023
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Ik heb nu zo’n week odido en kan nogsteeds verbinding maken met het internet via de tv. Ik heb een samsung 55  van een jaar oud. Hij deed het voor de overstap naar odido prima. Ik heb van alles al geprobeerd, de tv resetten, de ip gegevens handmatig er in zetten. Odido heeft zelfs het internet opgesplitst naar 2.4hz om te kijken of dat werkt. Ik heb in deze tv geen tvkastje van odido die wil ik ook niet. Bedraad doet hij het het ene moment wel het andere moment niet. Ik heb ook de gehele modem af gesloten en dit werkt ook niet. Wat is hier het probleem?

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Sunnyshine22, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben gelijk je instellingen ingedoken en dit ziet er een beetje warrig uit. Ik heb het weer recht gezet en de beveiliging op WPA2 gezet en wifi 6 uitgeschakeld. Zou je het modem kunnen rebooten en kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je televisie?  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sunnyshine22, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben gelijk je instellingen ingedoken en dit ziet er een beetje warrig uit. Ik heb het weer recht gezet en de beveiliging op WPA2 gezet en wifi 6 uitgeschakeld. Zou je het modem kunnen rebooten en kijken of je nu wel verbinding kunt krijgen met je televisie?  

Reageer