kan geen LSC smart connect lampen verbinding met wifi

  • 24 December 2023
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Ik krijg mijn lampen van LSC smartconnect maar niet verbonden met de wifi. Ik heb verschillende stappen in de community al geprobeerd:

  • 192.168.1.1 inloggen en 5g uitgezet, WPA2-PSK aangezet, 6g uitgezet.

ik krijg het gewoon maar niet voor elkaar. Iemand nog tips of heeft hetzelfde probleem gehad?

 

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Jasonfort, leuk dat je een smart-home hebt, ik help je graag met de installatie hiervan! Ik zie dat je ook in dit topic om hulp hebt gevraagd: Slimme lampen toevoegen, hopelijk is het hiermee al gelukt om de lampen te installeren? Zo niet, kan je de optie ‘bandsteering’ uitzetten onder de Wifi instellingen in het modem? Momenteel zie ik dat deze nog aanstaat. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, in het vervolg je vraag te beperken tot één topic zodat de informatie helder blijft en de aangeboden oplossing adequaat.

Ik ben benieuwd, ik help je heel graag om je huis te verlichten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jasonfort, leuk dat je een smart-home hebt, ik help je graag met de installatie hiervan! Ik zie dat je ook in dit topic om hulp hebt gevraagd: Slimme lampen toevoegen, hopelijk is het hiermee al gelukt om de lampen te installeren? Zo niet, kan je de optie ‘bandsteering’ uitzetten onder de Wifi instellingen in het modem? Momenteel zie ik dat deze nog aanstaat. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, in het vervolg je vraag te beperken tot één topic zodat de informatie helder blijft en de aangeboden oplossing adequaat.

Ik ben benieuwd, ik help je heel graag om je huis te verlichten! 

Reageer