kan JBL speakers niet koppelen aan google home Zyxel T56

  • 19 March 2024
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Geen idee waarom ik hier eerst een topic voor moet aanmaken maar goed. Ook ik heb hier last van en zou graag een firmware update willen.

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @Pizzaguy 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet. Ik vermoed dat je de nieuwe firmware update later vandaag of morgen ontvangt. 

Voor een volgende keer, indien je zelf geen topic wilt openen dan mag je natuurlijk altijd reageren in een bestaand topic over hetzelfde onderwerp (mits deze er is). 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Pizzaguy 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet. Ik vermoed dat je de nieuwe firmware update later vandaag of morgen ontvangt. 

Voor een volgende keer, indien je zelf geen topic wilt openen dan mag je natuurlijk altijd reageren in een bestaand topic over hetzelfde onderwerp (mits deze er is). 

Welkom op onze Community! @Pizzaguy 

Ik heb je gelijk op de lijst gezet. Ik vermoed dat je de nieuwe firmware update later vandaag of morgen ontvangt. 

Voor een volgende keer, indien je zelf geen topic wilt openen dan mag je natuurlijk altijd reageren in een bestaand topic over hetzelfde onderwerp (mits deze er is). 

@Teresa van Odido 

Ik ondervind dezelfde problemen, zou u mij ook op de lijst willen zetten?

 

Reputatie 6
Badge +2

@Robbie.bb Ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update later vandaag zult ontvangen.

Reageer