Beantwoord

Kapotte Zyxel WX5600-T0

  • 14 December 2023
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido,

Sinds dat ik naar T-Mobile (Odido dus nu) ben overgestapt heb ik enorme spijt: de Wifi is een drama. EasyMesh werkt voor geen meter, continu moet je Wifi uit en weer aanzetten als je van boven naar beneden loopt. Waardeloos.

Ik kom er nu achter dat 1 van de 2 AP’s defect is, zie hieronder:

De Zyxel WX5600 AP staat op dit moment hemelsbreed 50 centimeter van de PC en telefoon, en het bereik is amper een streepje Wifi. Ik heb ‘m 10x gereset, verschillende plekken geprobeerd in huis, niks helpt. Omdat ik Wifi sowieso nooit vertrouw heb ik elk AP verbonden met een UTP kabel. Voor de zekerheid heb ik diverse kabels geprobeerd, maar zoals te verwachten helpt niks.

Deze AP is gewoon gaar en moet vervangen worden. Hoe krijg ik dit AP omgeruild?


Met vriendelijke groet!

icon

Beste antwoord door ItsNaud 14 December 2023, 11:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Hoi @Futero welk Zyxel modem heb je? In het verleden zijn er verkeerde AP’s verstuurt die niet samen kunnen met het type modem. Als we dat weten dan is het antwoord snel duidelijk en dient er een swap plaats te vinden.

Hoi @ItsNaud,

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb een Zyxel T-54 modem en twee Zyxel WX5600-T0 AP's.

Het zou mooi zijn als het inderdaad met een swap geregeld kan worden.

Met vriendelijke groet!

Reputatie 5

@Futero in dat geval is de AP wel compatible met je modem. Dan is het wachten op een moderator om dieper in de materie te duiken en eventueel een omruiling te verzorgen.

Reageer