link lampje wifi versterker brand niet

  • 17 November 2023
  • 3 reacties
  • 140 Bekeken

Beste,

Als ik mijn wifi versterker aan mijn modem hang om te synchroniseren branden alle 3 de lampjes. Het powerlampje wordt oranje. Zodra ik de netwerkkabel uit het modem haal gaat het link lampje uit. Hierdoor werkt mijn wifi versterker niet. 

De andere wifi versterker heeft hetzelfde probleem. 

Gister deden ze het nog allebei. Na het omzetten van het abonnement naar een snellere versie internet is dit ontstaan. 

Ze sturen nu een nieuwe versterker, maar ik heb het idee dat een nieuwe versterker niet gaat helpen. 

Is er iets technisch dat over het hoofd wordt gezien?

groetjes

Wendy

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @Wenequin, welkom op onze Community!

Als het Link lampje uit is betekend dat het wifipunt geen verbinding krijgt met het modem. Heb je beide apparaten al een harde factory reset gegeven? Ik wilde ook meteen je netwerk uitlezen maar toen zag ik geen wifipunt meer aangesloten zitten. Zou je het wifipunt kunnen aansluiten op het modem? Dan kan ik wellicht de oorzaak vinden! Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wenequin, welkom op onze Community!

Als het Link lampje uit is betekend dat het wifipunt geen verbinding krijgt met het modem. Heb je beide apparaten al een harde factory reset gegeven? Ik wilde ook meteen je netwerk uitlezen maar toen zag ik geen wifipunt meer aangesloten zitten. Zou je het wifipunt kunnen aansluiten op het modem? Dan kan ik wellicht de oorzaak vinden! Alvast bedankt. 

Hoi Tommie,

 

ik heb harde resets uitgevoerd, met zowel het modem als de versterker. 
 

er is nu een wifiversterker aangesloten aan het modem.

ik heb nog wel wifi op mijn telefoon en computer. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Wenequin, goed om te weten! Heb je ook beide hierna opnieuw verbonden met het modem en getest of het daarna draadloos werkt? Groetjes, Ishana

Reageer