Beantwoord

modem problemen verbinding met ps5 mw3

  • 28 November 2023
  • 13 reacties
  • 299 Bekeken

Reputatie 1

Hallo , heb net gewisseld naar odido glasvezel. modem problemen verbinding met ps5 mw3 heb ik eerder niet gahad . Modem reset bekabeld en met wifi niks werkt bij het inloggen ps5 mw3 .sluit mijn ps5 bij mijn zoon aan die ook t56 modem odido heeft werkt daar perfect. Ik weet het nu echt niet meer , weten jullie daar meer over ? 

icon

Beste antwoord door ItsNaud 29 November 2023, 16:45

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerhard b 

Bekabeld zou er geen probleem moeten zijn. Ziet hier nog een switch tussen?

Reputatie 1

Hallo , ja ook - maar heb ook alles afgekoppeld en alleen de ps5 verbonden bekabeld en met wifi maar niks ging

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

Je hoort het overal odido glasvezel 

Reputatie 7
Badge +15

@Gerhard b

Heb je ook gekeken of het probleem er is met een andere internetkabel of een andere LAN poort op de router?

Reputatie 1

Ja ook al probeert alles eruit 1 kabel naar ps5 maar niks ook niet op WiFi 

Reputatie 1

Meet de snelheid op ps5 op 900mbps aangemeld op de ps5 maar kan niet verbinden in mw3 call of durty , andere spellen werken wel , alleen dat gekke dat het wel bij mijn zoon werkt ?!?! Zelfde modem

Reputatie 7
Badge +15

@Gerhard b

Oh, internet werkt dus wel. Ik dacht dat er geen internet was.

Heb je de mogelijkheid om dit met een VPN te testen? Als het dan wel werkt dan kan je misschien PlayStation contacteren of jouw IP adres wordt geblokkeerd oid 

Reputatie 1

Ja gek hee , alles werkt wel , merk wel afentoe bij streaming blijf hij hangen tv box maar alles werkt met kabels en wifi 

Reputatie 7
Badge +6

@Gerhard b Er schijnt een bug in sommige PS5-spellen te zitten in combinatie met UPnP. Dat kun je uitzetten door op de router in te loggen (192.168.1.1) en naar Netwerkinstelling > Thuisnetwerken > UPnP te gaan en beide schuifjes uit te zetten. Werkt het nu wel?

Reputatie 5

Volgens mij is het al opgelost. Zie een ander topic van TS:

 

Reputatie 1

Klopt werkt weer alles , gelukkig 👍🤟

Reageer