Monteur voor niet werkende wifi niet langsgekomen

  • 4 December 2023
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik heb ondertussen ruim 2 weken geleden wifi van odido laten installeren die het niet doet. Vanochtend om 8:29 zou een monteur langskomen. Ik woon in een appartementencomplex waar je beneden moet aanbellen het gebouw in te komen en daarna omhoog kan komen naar mijn woning. Rond 8:29 werd er beneden aangebeld en heb ik open gedaan. Vervolgens komt er niemand aan mijn deur. De site zegt dat de monteur langs is geweest. Ik weet niet wat er fout is gegaan, maar zou erg graag zo snel mogelijk een nieuwe monteur langs krijgen gezien mijn wifi het dus nog steeds niet doet.

Tommie van Odido 4 maanden geleden

Hi @Mischa Radt, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en de monteur heeft aangegeven dat er niemand thuis was. Geen zorgen, ik heb Guidiono opnieuw voor je aangestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mischa Radt, welkom op onze Community.

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en de monteur heeft aangegeven dat er niemand thuis was. Geen zorgen, ik heb Guidiono opnieuw voor je aangestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over! 

Reageer