Mpro Mesh App

  • 9 March 2024
  • 5 reacties
  • 55 Bekeken

Goedemiddag ex-collega’s,

Ik heb sinds afgelopen week een nieuw modem, de T54. De T56 werkte niet fijn met mijn Mac’s, deze loopt nu supergoed ook dankzij @Cal van Odido.

Nu zie ik in de Mpro Mesh App dat ik clients niet meer met de hand op off kan zetten.
Da’s geen fijne verandering en er staat nu Ouderlijk Toezicht (ik woon alleen), en daarachter staat F-Secure. Zie bijgaand screenshot.
Dat heb ik beide niet in het modem en account ingeschakeld!

Ik heb hierover wel een topic gelezen, maar daar verwees men naar een link die het niet doet helaas.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik zal niet de enige zijn vermoed ik… 
Alvast dank.

We zijn bijna jarig @Jason van Odido!!!!!!!

groeten,

Sjaak Haasnoot

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @Sjaak1803, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ouderlijktoezicht is een functie op het modem. F-Secure staat standaard ook op het modem, dit is onze beveiliging en zorgt ervoor dat Thuis Veilig Online op het modem geactiveerd kan worden. Wat bedoel je precies met; “clients niet meer met de hand op off kan zetten.”

Kan je eens inloggen  op het modem via 192.168.1.1 met de inloggegevens op de achterkant van het modem en kijken of je hier hetzelfde ziet staan?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sjaak1803, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ouderlijktoezicht is een functie op het modem. F-Secure staat standaard ook op het modem, dit is onze beveiliging en zorgt ervoor dat Thuis Veilig Online op het modem geactiveerd kan worden. Wat bedoel je precies met; “clients niet meer met de hand op off kan zetten.”

Kan je eens inloggen  op het modem via 192.168.1.1 met de inloggegevens op de achterkant van het modem en kijken of je hier hetzelfde ziet staan?

Hey Tommie,

Ouderlijk toezicht staat uit op het modem.
F-Secure is een functie die ik in mn account bij kan schakelen via Veilig Thuis. Heb ik ook niet ingeschakeld.

Dat je clients niet uit kan schakelen met de hand, bedoel ik mee, zie screenshot, er stond eerst op die regel van Ouderlijk Toezicht een knopje waarmee je internet kon uitschakelen voor die betreffende client.

Sinds de laatste update van het modem is deze functie dus weg, wat wel heel jammer is.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Sjaak1803, het kan zijn dat dit na de update is weggehaald. Wij beheren de Mpro Mesh App niet. Ik kan dit morgen navragen voor je, zou je morgen aan de bel willen trekken? Dan zal ik eens wat rondvragen. Alvast bedankt! 

Hey @Sjaak1803, het kan zijn dat dit na de update is weggehaald. Wij beheren de Mpro Mesh App niet. Ik kan dit morgen navragen voor je, zou je morgen aan de bel willen trekken? Dan zal ik eens wat rondvragen. Alvast bedankt! 

DingDong….. ik trok ff aan de bel…..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sjaak1803, het klopt inderdaad dat dit met de huidige firmware van de T-54 niet werkt. Dit wordt opgelost met de nieuwe firmware maar die is nog niet klaar voor gebruik. Het gaat ook nog wel een poosje duren voordat die uitgerold wordt. Daar is nog geen informatie over. 

Reageer