Beantwoord

nieuwe router

  • 18 July 2023
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

Met het modem die we nu hebben heb ik zelfs met een extra wifipunt geen bereik boven in mijn slaapkamer. We wonen niet in een villa of een bunker maar gewoon in een maisonnette.. dus het zou toch moeten lukken lijkt me? Wellicht kunnen we een nieuwe modem krijgen zodat het wel lukt?
 

mvg Dorien  

icon

Beste antwoord door Dorien85 28 July 2023, 20:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Welke router heb je nu? En over wat voor extra wifipunt beschik je?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Dorien85 

Ik heb een modemswap voor je in orde gemaakt. 

Je ontvangt straks een veel stabieler modem. Zodra het modem aangesloten is, kun je de Hauwei bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

 

Hi @Dorien85 

Ik heb een modemswap voor je in orde gemaakt. 

Je ontvangt straks een veel stabieler modem. Zodra het modem aangesloten is, kun je de Hauwei bij het grofvuil plaatsen - deze hoeven we niet langer geretourneerd te hebben.

 

 

Modemswap is gelukt! Waarvoor dank! Alleen heb ik nu wel mini pauzes als ik hbo aan het kijken ben.. moet er wellicht al iets van een update overheen? 

Reputatie 7
Badge +8

@Dorien85 Top om te horen! Wat bedoel je precies met mini pauzes? Ik heb ook voor de zekerheid in jouw verbinding gekeken, maar ik zie geen TV Box op het modem aangesloten staan. Kan dit kloppen? Als je de TV Box aansluit met een rechtstreekse verbinding naar het modem, dan zou dit moeten werken, ook als er eventueel een update gepushed moet worden. Zou je dit willen testen? 😊

Hi Demi, 

 

Het loopt niet door, de serie hapert. Het tv kastje dat ik heb (entone amulet) hangt met het snoertje aan het modem. 
 

ook heb ik boven nóg steeds niet vol bereik. Zelfs niet met een WiFi-versterker. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dorien85, mag ik je vragen om de stappen in dit topic hieronder te volgen? Waar heb je het modem staan? Het kan namelijk zo zijn dat er iets in de buurt van het modem voor verstoringen zorgt.

 

Mogelijke verstoringen
• Het modem is op de grond geplaatst. Voor een optimaal signaal is oog-hoogte gewenst
• Het modem is achter een metalen object geplaatst (denk aan een TV, stereo of koelkast)
• Het modem is rondom een aquarium geplaatst (water verstoort het signaal) 

 

 

Reageer