Beantwoord

odido is gekoppeld and email adress en wifi doet het om de dag niet

  • 24 January 2024
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

bij overgang heeft Odido mij gegevens gekoppeld aan een telefoonnummer van onze zoon en dus geen toegang om in te loggen wanner we willen…. Odido Kan niet veranderen en geen oplossing.

Die chatbot Izzi… gooi dat AUB eruit… alleen al daarom wil ik over naar ziggo of een andere provider… waar is de kwaliteit van xs4all gebleven tegenwoordig

Dan heb een defect modem… al gebeld en krijg maar geen nieuwe… info gaat naar een verkeerde mailbox die niet meer in gebruik is of toegang tot heb, en krijg maar geen reactie van odido… 

Denk de enige manier voor reactie wordt betaling terugboeken, en dan maar zien wanneer we een reactie krijgen per telefoon...

icon

Beste antwoord door Georg_mim 29 January 2024, 09:26

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Georg_mim, geen zorgen: ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jouw diensten weer optimaal gaan werken en jij ook weer toegang krijgt tot jouw Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment twee factor authenticate is ingesteld op het account, ik begrijp dat dit telefoonnummer van jouw zoon is. Dit is gelukkig eenvoudig op te lossen. Je kan namelijk het telefoonnummer voor de verificatie aanpassen in jouw Mijn Odido account zodat je hier jouw eigen telefoonnummer voor kan gebruiken. Ook kan je in jouw Mijn Odido account het e-mailadres aanpassen zodat alle communicatie naar jou toe gestuurd gaat worden. 

Verder zie ik dat er op dit moment een monteur is aangestuurd voor de problemen die je op dit moment ervaart met het internet. Wel zie ik dat je een verouderd modem gebruikt. Ik kan daarom gelijk een nieuw modem naar je toe sturen. Bij dit nieuwe modem moet een Media Converter aangesloten worden, wat door een monteur gedaan moet worden. Vind je het goed dat ik dan jouw huidige afspraak annuleer, en een nieuw modem naar je toe stuur? Zodra je het nieuwe modem binnen hebt, kan je weer een nieuwe afspraak met een monteur inplannen, zodat deze gelijk geïnstalleerd kan worden! 

Hi @Georg_mim, geen zorgen: ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jouw diensten weer optimaal gaan werken en jij ook weer toegang krijgt tot jouw Mijn Odido account! Ik zie dat er op dit moment twee factor authenticate is ingesteld op het account, ik begrijp dat dit telefoonnummer van jouw zoon is. Dit is gelukkig eenvoudig op te lossen. Je kan namelijk het telefoonnummer voor de verificatie aanpassen in jouw Mijn Odido account zodat je hier jouw eigen telefoonnummer voor kan gebruiken. Ook kan je in jouw Mijn Odido account het e-mailadres aanpassen zodat alle communicatie naar jou toe gestuurd gaat worden. 

Verder zie ik dat er op dit moment een monteur is aangestuurd voor de problemen die je op dit moment ervaart met het internet. Wel zie ik dat je een verouderd modem gebruikt. Ik kan daarom gelijk een nieuw modem naar je toe sturen. Bij dit nieuwe modem moet een Media Converter aangesloten worden, wat door een monteur gedaan moet worden. Vind je het goed dat ik dan jouw huidige afspraak annuleer, en een nieuw modem naar je toe stuur? Zodra je het nieuwe modem binnen hebt, kan je weer een nieuwe afspraak met een monteur inplannen, zodat deze gelijk geïnstalleerd kan worden! 

 

graag, ik heb de afsprak met guidon als afgezegd en maak een nieuwe wanneer binnen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Georg_mim, ik heb het modem voor je omgeruild. Ik zag dat je een Huawei in bezit hebt, hiervoor is geen monteur nodig! Dit is simpelweg plug and play. Je ontvangt hier zo een bericht over en zodra het modem opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido.

Reageer