Beantwoord

Oude modem naar WeCycle punt?

  • 22 January 2024
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Vanavond belde ik de support omdat mijn modem niet meer te benaderen is via mijnODIDO.

 

Ik krijg nu een nieuw modem. Maar wat mij verbaast is dat het oude modem naar het Wecycle punt moet inplaats van retour om opnieuw te flashen en te hergebruiken. Ik heb op dit moment een T50 modem welke door de support medewerker nog steeds door Odido wordt uitgeleend.

 

Hoe zit dit? Is hergebruik te duur? Of is er een andere reden dat Odido het oude modem niet retour wenst te ontvangen.

icon

Beste antwoord door Cristien 22 January 2024, 22:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Die vraag had je beter direct aan de telefoon kunnen stellen, is een beetje gissen nu. Wat ik uit eigen ervaring met hardwaresupport is dat je soms bekende issues hebt waarvan je vantevoren al weet dat het einde verhaal van het systeem is. Dan is het zonde om hem terug te sturen om dat te recyclen en is het dus handiger als de klant hem direct inlevert.

Helaas moet je soms gewoon constateren dat het niet loont om iets met alle geweld te repareren.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @WoAl Wacht even af. De moderators helpen je verder.

Je hebt een maand de tijd om het modem zo nodig te retourneren. Meestal krijg je een mail met instructies.
Gooi het niet zomaar weg voor dat je de kosten kan betalen.

Zet even je klantennummer in je account (zie mijn handtekening.

Groetjes.

 

Ik zag pas in de e-mail dat mijn modem naar het Wecycle punt moet.

 

Ik heb inderdaad mijn klantnummer in mijn Forum account zitten.

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @WoAl, goed dat je dit checkt! Deze apparatuur gebruiken wij inderdaad niet meer, hergebruik is daarom niet mogelijk. Om de tussenstap van CO2 uitstoot te voorkomen - jij het pakket naar ons moet sturen en wij het recyclen, adviseren wij jou het naar een milieupunt te brengen. Nieuwere modems of Mediaboxen die wij wel nog gebruiken moeten altijd retour. Super bedankt! 

Reageer