Beantwoord

PON lampje knippert

  • 6 November 2023
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Afgelopen vrijdag is er glasvezel gelegd en is alles aangesloten. De aansluiter gaf aan dat die het getest heeft en het goed werkte.

Ik heb alleen bij de zyxel t-56 een rood lampje bij het internet.

Bij de Huawei kastje knippert het PON lampje de hele tijd door, het LOS lampje is uit en het 10G LAN knippert heel af en toe.

 

Ik heb hiervoor klantenservice een aantal keer benaderd en die komt er niet veel verder mee en zegt dat er nog contact opgenomen gaat worden door de backoffice.

Ik zit nu alleen al 2 maanden zonder Wifi wat thuiswerken lastig maakt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 November 2023, 18:21

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lakituuu 

Knipperde het PON lampje ook al toen de monteur weg ging? Dat zou kunnen duiden op een ONT die niet goed geregistreerd is.

@Waqqas kan kloppen. Er was eerst een rood lampje (ik weet niet zeker of dat PON was) en na 30 minuten belde hij op en zei dat iets had gedaan waardoor het goed moest staan en toen kwam dat knipperend groene lampje.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lakituuu, slim dat je hier aan de bel trekt. Ik heb de ONT opnieuw geregistreerd, hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Mocht het na 30 minuten nog niet werken, reboot dan modem + ONT eventjes, dat werkt vaak wonderen. Succes!

@Jason van Odido heeft helaas niet geholpen, heb je een PM gestuurd :)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Lakituuu, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er een monteursverzoek open staat. Dit moeten we afwachten en hopelijk kan de monteur dit voor je oplossen. Zodra het verwerkt is zul je een bericht ontvangen om een afspraak in te plannen met de monteur!  

Reputatie 7
Badge +16

Sorry voor de latere reactie @Lakituuu. Ik moest door 217 privéberichten heen waden om de jouwe te vinden. Ik ga mijn best doen om wat van deze “vervuiling” op te ruimen zodat ik voortaan sneller inzichtelijk kan hebben wat er speelt.

Reageer