Beantwoord

problemen inloggen ps5 mw3

  • 28 November 2023
  • 15 reacties
  • 458 Bekeken

Reputatie 1

modem problemen verbinding met ps5 mw3, alles kan zich verbinden maar bij de ps5 mw3 geeft die aan dat geen netwerk is , heeft eerder gewerkt bij kabel internet. Sluit mijn ps5 bij mijn zoon aan die ook odido t56 heeft en het werkt alles goed, heb van alles probeert resset instellingen modem software dhcp UPnP ip conflict?! Geen idee meer wat het is . bekabeld of wifi netwerk niks.

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 29 November 2023, 14:49

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gerhard b, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is inderdaad bekend. Wel heb ik wellicht een workaround voor je:  

 

 

Kan je mij laten weten of dit heeft gewerkt?

Reputatie 1

Ja doen ik Dankjewel 

Reputatie 1

Ja hoor , heb een wifispot gemaakt erop in gelokt kwam ook binnen , dan op lan kabel en blijft lopen tot nu , probeer het morgen nog een keer 🤔

Reputatie 7
Badge +9

Keep us posted @Gerhard b! Dit moet namelijk opgelost zijn in de nieuwe update van COD. 

Reputatie 1

Nee werkt niet , alleen met start wifispot.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Gerhard b

Ik heb een aanpassing gedaan aan je modem, kan je het nog eens proberen. 

Reputatie 1

Oké 

Reputatie 1

Super , het werkt normaal tot nu . Dankjewel hoop het blijft zo 🙏🙋

Hi @Gerhard b

Ik heb een aanpassing gedaan aan je modem, kan je het nog eens proberen. 

Welke aanpassing want dan breng ik die ook aan.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roland2904, goed dat je aan de bel trekt, inmiddels hebben we een stuk beter zicht op de beste oplossing! Kan je inloggen op het modem via 192.168.1.1? Als gebruikersnaam kan je admin gebruiken en het wachtwoord vind je achterop het modem op de sticker. Ga vervolgens naar netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP, schakel dit vervolgens uit.

Hierna kan je weer onbezorgd volledig genieten! 😃

Hoi @Cal van Odido 

Bedankt voor je snelle reactie inzake mijn vraag.

Ik heb de voorgestelde wijziging doorgevoerd in de modem, we gaan het beleven. Ik laat je zeker nog weten of e.e.a. het gewenste resultaat heeft opgeleverd.

Groet van Roland

@Cal van Odido Flyin' Colors! 👍🏼

Uren bezig geweest met mijn modem en de instellingen ervan. Mijn PS5 maakt geen verbinding met COD. Is bekabeld maar kan geen verbinding maken met de server van COD. 

Volgende acties uitgevoerd: hotspot en overschakelen naar bekabeld, DSN aanpassen, UPNP kan ik niet uitschakelen(wie weet hoe ik dit wel kan doen?)

Ik heb een EX5601-T1 van Odido, glasvezel Huawei. 

HELP!!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RocknRolla024, logisch dat je graag je PS5 weer volledig aan de praat krijgt, ik help je hier graag mee! Je geeft aan dat je UPnP niet kan uitschakelen in het modem, kan je aangeven waarom dit niet lukt of welke foutmelding je krijgt? Je vindt UPnP via netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP, schakel dit vervolgens uit.

UPnP in het modem.

Ik ben benieuwd naar je situatie, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5! 

Hoi @RocknRolla024, logisch dat je graag je PS5 weer volledig aan de praat krijgt, ik help je hier graag mee! Je geeft aan dat je UPnP niet kan uitschakelen in het modem, kan je aangeven waarom dit niet lukt of welke foutmelding je krijgt? Je vindt UPnP via netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP, schakel dit vervolgens uit.

UPnP in het modem.

Ik ben benieuwd naar je situatie, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5! 

 

Het werkt, bedankt voor je reactie en je feedback 😉 nu knallen! 

Reageer