ps4 cod

  • 28 December 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Uren bezig geweest met mijn modem en de instellingen ervan. Mijn PS5 maakt geen verbinding met COD. Is bekabeld maar kan geen verbinding maken met de server van COD. 

Volgende acties uitgevoerd: hotspot en overschakelen naar bekabeld, DSN aanpassen, UPNP kan ik niet uitschakelen(wie weet hoe ik dit wel kan doen?)

Ik heb een EX5601-T1 van Odido, glasvezel Huawei. 

 

HET GAAT OM EEN PS5

HELP!!!

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @RocknRolla024, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om je PS5 weer op de rails te krijgen! Zojuist heb ik gereageerd in het andere topic waar je actief bent, namelijk: problemen inloggen ps5 mw3. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie coherent blijft en de oplossing gericht.

Ik zie je graag snel genieten van je PS5, hopelijk lukt het je met de tips!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @RocknRolla024, goed dat je aan de bel trekt, ik help je graag om je PS5 weer op de rails te krijgen! Zojuist heb ik gereageerd in het andere topic waar je actief bent, namelijk: problemen inloggen ps5 mw3. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de informatie coherent blijft en de oplossing gericht.

Ik zie je graag snel genieten van je PS5, hopelijk lukt het je met de tips!