Beantwoord

Router instellen op bg.mixed?

  • 20 October 2021
  • 28 reacties
  • 955 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

28 reacties

@Sijbrand83 bij mij deed hij het gelijk. Je kan ook niet kiezen tussen 2.4G en 5G en ik heb niet uitgezocht hoe dit kan, maar heb daar dus ook niets in gedaan/gekozen. Nieuwe modem aan de stroom, kabeltjes over, en toen alle lampjes groen brandde pakte de Philips App hem gelijk op. 

Reputatie 7

Hi @Georgette1984 ,

Zeker dat hier ook medewerkers zitten! 😀 Ik heb direct aan de achterkant meegekeken en zie dat de bovenstaande instellingen weer terug zijn gezet naar de b/g-variant. Klopt dit of is het schakelen misschien niet goed gegaan? Mocht het zo zijn, dan wil ik je graag helpen om deze op deze manier in te stellen. We denken met je mee.

Reputatie 7
Badge +16

@Georgette1984 Ik kan een modemswap naar Zyxel voor je in orde maken, maar durf niet met 100 procent zekerheid te garanderen dat hiermee het probleem opgelost is - het is echter zeker wel het proberen waard. Indien je hiermee akkoord gaat, regel ik dit vandaag nog voor je. Dan heb je uiterlijk volgende week dinsdag het vervangende Zyxel modem in huis en kun je testen of dit helpt. Is dat een ideetje?