Router stopt ermee bij verbinden nieuwe telefoon

  • 24 September 2023
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Goedemorgen,

Sinds een week heb ik een nieuwe telefoon en sinds een week ook problemen met de wifi in huis. Ik ben er gisteren achter gekomen dat het komt door de nieuwe telefoon. Bij het verbinden met wifi vanaf de telefoon (Motorola Edge 40) stopt de router Zyxel T50 er mee. Niet alleen op de telefoon maar de gehele wifi stopt ermee. 

Ik heb de telefoon al gereset. Ook de router is gereset. 

Op advies van de helpdesk werd mij verteld hier een berichtje te sturen om te kijken wat de mogelijke oplossingen zouden zijn.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

TMTV 7 maanden geleden

Hoi @jeffrey0102,

Welkom op de Community!

Wat gebeurt er precies met de lampjes op het modem? Gaan ze allemaal uit (start het modem opnieuw op) of alleen die van de wifi? In de instellingen van je toestel is bij je netwerk een optie voor een privé-IP of iets dergelijks. Kun je dat uitzetten en het nogmaals proberen? Ik ben benieuwd of dat werkt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @jeffrey0102,

Welkom op de Community!

Wat gebeurt er precies met de lampjes op het modem? Gaan ze allemaal uit (start het modem opnieuw op) of alleen die van de wifi? In de instellingen van je toestel is bij je netwerk een optie voor een privé-IP of iets dergelijks. Kun je dat uitzetten en het nogmaals proberen? Ik ben benieuwd of dat werkt.

Goedemiddag,

Net even getest. En gebeurd niks op het modem. Alles blijft gewoon branden. Maar ik kan met geen 1 apparaat meer verbinding maken met het modem.

Prive ip zie ik niet staan. Wel willekeurig MAC of apparaat MAC gebruiken beide geprobeerd maar lost niks op.

Iets anders wat ik kan doen?

Bedankt voor het meedenken .

 

Gr

Jeffrey

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jeffrey0102, bedankt voor het testen!

Ik ga je een nieuw modem opsturen. Hopelijk is het hiermee opgelost. Je ontvangt hier zo een bericht over en als het modem opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Wil je ons na de installatie een terugkoppeling geven of dit gewerkt heeft? Alvast bedankt.

Reageer