samsung tv maakt geen verbinding met wifi

  • 3 November 2023
  • 11 reacties
  • 404 Bekeken

ik heb sinds kort een nieuwe samsung smart tv alleen deze maakt geen verbinding met de wifi

Waqqas 5 maanden geleden

Hallo @Tomspaans1991 

Als je een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 hebt dan helpt het vaak om in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen,kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.

5 GHz uitschakelen in het overzicht bij de WiFi instellingen kan je ook proberen.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Tomspaans1991, goed dat je contact opneemt! Ik kijk dit super graag na. Krijg je hierbij een foutmelding? Ook ben ik benieuwd of je tv eerder wel verbinding heeft gemaakt of op dit moment wel verbinding kan maken met andere wifi netwerken. Groetjes, Ishana

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tomspaans1991 

Als je een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 hebt dan helpt het vaak om in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen,kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.

5 GHz uitschakelen in het overzicht bij de WiFi instellingen kan je ook proberen.

Hoi @Tomspaans1991, goed dat je contact opneemt! Ik kijk dit super graag na. Krijg je hierbij een foutmelding? Ook ben ik benieuwd of je tv eerder wel verbinding heeft gemaakt of op dit moment wel verbinding kan maken met andere wifi netwerken. Groetjes, Ishana

Hey heb het wel geprobeerd met een hotspot via mijn telefoon en toen deed die het wel

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tomspaans1991 

Als je een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 hebt dan helpt het vaak om in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen,kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.

5 GHz uitschakelen in het overzicht bij de WiFi instellingen kan je ook proberen.

@Tomspaans1991 

Had je dit ook nog geprobeerd? Herstart daarna de Zyxel eens.

Hallo @Tomspaans1991 

Als je een Zyxel-T54 of Zyxel-T56 hebt dan helpt het vaak om in je webbrowser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen,kies WPA2-PSK bij beveiligingsmodus en klik op toepassen.

5 GHz uitschakelen in het overzicht bij de WiFi instellingen kan je ook proberen.

Net een paar keer geprobeerd in te loggen op de zyxel-t54 maar lukt niet om in te loggen staat dat de gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is of dat die vergrendeld is

Reputatie 7
Badge +15

@Tomspaans1991 

Je kan de Zyxel voorzien van een fabrieksreset als je niet meer kan inloggen door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Dan zijn de gegevens weer zoals ze op het kaartje staan.

@Waqqas ook al gedaan ze hadden de naam van de wifi veranderd maar weer terug gezet naar fabrieksinstellingen 

Reputatie 7
Badge +15

@Tomspaans1991 

Weet je zeker dat je het Login Password correct overneemt?

@Waqqas kon ineens weer inloggen nu de instellingen veranderd

@Waqqas hartstikke bedankt voor je hulp het is eindelijk gelukt!

Reputatie 6
Badge +2

@Tomspaans1991, super dat het met de tips van @Waqqas is gelukt! 😀

Reageer