Sinds een tijdje lagere up/downsnelheid Zyxel-T54

  • 26 January 2024
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Reputatie 3

Hoi, 

 

Sinds enige tijd merk ik dat de up- en downloadsnelheid van mijn Zyxel T-54 router door een onverklaarbare oorzaak terugvalt naar zo'n 100 tot en met 300 Mb/sec. Als ik in de verbindingsinstellingen wi-fi uit- en dan weer inschakel dan is de snelheid weer zoals deze zou moeten zijn.

Maar daar verloop van tijd treed hetzelfde probleem weer op. Ik heb ook de stroom van de router en van de mediaconverter gehaald, maar is helaas niet dé oplossing.

Ik meet de snelheid met speedtest van Ookla en ook in een browser bij fast.com. 

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

 

Bedankt 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @Michel281 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij kunt genieten van een stabiele verbinding, ik help je graag verder! 

Fijn om te lezen dat je zelf al de nodige stappen hebt genomen om het probleem op te lossen. Wil je mij een screenshot sturen van een bekabelde speedtest? Ik kijk dan direct met je mee!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Michel281 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik wil graag dat jij kunt genieten van een stabiele verbinding, ik help je graag verder! 

Fijn om te lezen dat je zelf al de nodige stappen hebt genomen om het probleem op te lossen. Wil je mij een screenshot sturen van een bekabelde speedtest? Ik kijk dan direct met je mee!

Reageer