Beantwoord

Sinds November klant, niks anders dan ellende

  • 23 February 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Ik ben nog maar sinds November klant en ik had bij kpn 50MB en nu 100MB , het internet is nog nooit zo langzaam geweest. Hapert continue en ik gebruik een ethernet kabel. Word me een Wifi extender aangeboden...wat is daar het nut van als het internet met ethernet al niet eens werkt. Dit ligt niet aan de wifi. Even afgezien dat ook wifi bar slecht is uiteraard. Maandag was er een landelijke storing, In de avond opgelost. Volgende dag weer geen internet, bellen en bellen, klantenservice verteld mij dat het op low speed staat (logisch want zo komt er minder snelheid waar je die korting voor krijgt), vervolgens word op woensdag  duidelijk dat het niet in mijn huis ligt maar in bij de buurt provider (wat dat ook moge zijn) Toch word Guidion gestuurd , die vernieuwd alles en het werkt INDERDAAD nog niet...ze wisten al dat het daar niet aan lag toch?

Dit kon 3 tot 5 dagen duren zeiden ze bij guideon, dus Ik onmiddelijk gebeld naar Odido en binnen 2 uur had ik weer internet, helaas wederom van korte duur, want nu is het vrijdag ochtend en na een nacht wakker te zijn om met mijn werk weer op schema te kunnen liggen, knalt het internet er weer uit en de hele nacht wederom een tergend langzaam en haperend internet!! Dit is nu dus al zo vanaf dat mijn contract begon.

Ik schakel een advocaat in als het zo door gaat want dit is totale misbruik (na het lezen van alle klachten, schrik ik me helemaal dood) .

Ik ontbind mijn contract dan ook als dit niet heel snel word opgelost. Ten eerste , maak het stabiel en sneller (100 MB) , het is langzamer dan dat ik met 50MB had bij KPN. En zorg dat het werkt en blijft werken !! 

Moest speciaal een T-Mobile simkaart kopen om een gratis hotspot te maken voor 7 dagen , maar die is zo laag in snelheid en onbereikbaar dat het nutteloos is om mee te werken op een laptop. Mobiel netwerk pakt nauwelijks 2 strepen in mijn woning. 

Waarom zijn er zoveel klachten en word er niks gedaan?? Die korting als nieuwe klant ben ik aan gemiste  werkzaamheden alleen al verloren. Ik wil de kosten dan ook vergoed hebben die ik gemist en gemaakt heb

icon

Beste antwoord door Cristien 23 February 2024, 09:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @ODochNIE Welkom!

Ik neem aan dat het perongeluk ging maar dubbel posten is niet toegestaan.

De moderators helpen je zodra je aan de beurt bent. 

De klachten vallen wel mee hoor. Net als op elk forum komen mensen hier alleen als ze hulp nodig hebben en bijna nooit als ze tevreden zijn (helaas) 

Daarmee zeg ik niet dat jouw klacht niet ernstig is in tegendeel. Hopelijk is het snel opgelost.
 

Fijn weekend